Osijek
PIONIRKA OSJEČKE INFLUENCERSKE SCENE

Kad Osijek izgleda kao francuski film
Objavljeno 14. studenog, 2018.
Victorija Druško Osijek promovira preko svog bloga i instagram-profila Blue Turpentine koji trenutacno ima devet tisuća pratitelja

I dok je promoviranje odjeće, kozmetike, hrane ili ugoobjekata preko privatnih profila na društvenim mrežama posve uobičajena pojava na Zapadu, u Hrvatskoj je scena takozvanih influencera još uvijek skromna, a primjerice u Osijeku broj osoba koje pokušavaju kroz vlastitu samopromociju ostaviti i neki trag na sceni društvenih mreža može se nabrojati na prste jedne ruke. Jedna od onih kojima to ipak polazi za rukom je 27-godišnja Victorija Druško, koja iako je završila Školu primijenjene umjetnosti i dizajna, i to za dizajnera odjeća, danas karijeru gradi preko svojega bloga Blue Turpentine i fotografije.

Naime, sve je započelo kada je Victorija 2012. izabrana za Cosmo djevojku godine, pa je već 2013. započela s pisanjem bloga.

- Kada se pojavio Instagram, otvorila sam svoj profil, koji je zapravo trebao biti produžena ruka moga bloga. No, danas je Instagram puno jači alat od bloga. Na prvim fotografijama slikao me je moj tata, a sada je to glavni zadatak mog dečka - kaže Victorija. Posebnost Victorijina bloga i instagram-profila je što na svojim fotografijama pokušava dočarati vintage atmosferu, nalik na francuske filmove 70-ih i ranih 80-ih godina prošlog stoljeća, a ono što najviše fascinira na profilu koji danas prati već gotovo devet tisuća osoba je činjenica da je većina fotografija snimljena u Osijeku, čime Victorija odrađuje savršenu promociju grada.

- Mnogi misle da Osijek nije dovoljno fotogeničan za Instagram i da bi se za dobar profil moralo živjeti u Parizu ili Beču. No, uopće nije bitno gdje živite, a Osijek je fantastičan i nudi toliko mogućnosti. Mnogi su mi priznali i da se ne fotografiraju na javnim mjestima jer im je neugodno, u smislu da će ih svi gledati. No, mnogi počinju shvaćati da su društvene mreže vrlo važne u marketingu. Tako je primjerice American bar Dollar izašao u susret kada smo se mi djevojke s Instagrama udružile i za kolegicu blogericu organizirale prvi Baby shower u Osijeku, a fotografije su se multiplicirale na mrežama - priča Victorija, koja svoju fotogeničnost može zahvaliti i činjenici da neodoljivo podsjeća na glumačku ikonu Romy Schneider.

- Još uvijek ne živim samo od društvenih mreža i imam stalni posao, ali Instagram mi je pomogao da ostvarim suradnju s brojnim modnim i kozmetičkim brendovima, ali i časopisima koji me zovu kao modnu savjetnicu. Ovih dana mijenjam dizajn bloga i dodajem mu nove sadržaje, a cilj mi je u cijelosti se okrenuti life style blogu i profilu, a to obuhvaća i putovanja, modu, hranu, ali i promociju našeg grada. Istina je da bih u Zagrebu možda lakše razvila karijeru influencera, ali ne razmišljam o napuštanju Osijeka, jer upravo je ovdje inspiracija neiscrpna, a vrlo mi je važna i potpora moje obitelji, koju imam u cijelosti - zaključuje ova mlada umjetnica.
Nefreteta Z. Eberhard
Popularni i Ljupka, Smiljana, Dino...

 

Jedna od prvih blogerica s osječkog područja svakako je bila Ljupka Tanevska, koja je danas jedna od najpoznatijih hrvatskih travel i lifestyle blogerica, a iako živi u Zagrebu, redovito objavljuje i fotke iz svog rodnog grada. Zavidan broj pratitelja, kojih je sada već više od 11 tisuća, ima i fashionistica Smiljana Roguljić, osječka nastavnica o kojoj je naš list već pisao. Zavidnim fotografijama pokušava se probiti i mladi Dino Ivković. TZ OBŽ-a prepoznao je važnost blogera, pa je nedavno organizirao event za deset inozemnih travel blogera.

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

NEODGOVORNI SUVLASNICI

U zgradi ima tri lokala,
a ne plaća pričuvu!?

2

PODJELA HUMANITARNE POMOĆI U ‘‘RIJECI LJUBAVI’’

Udvostručili pakete života da
nitko za Božić ne bude gladan

3

NOVE VJEŠTINE ZA NOVE IZAZOVE

Liječeni ovisnici educiraju se za tražena zanimanja

oglas