Autoglas
HONDA NOVITETI

Ogoljeni četverocilindrični motor u krupnom je planu
Objavljeno 13. studenog, 2018.
Klasični četverocilindrični motor vrti se 1000 okr/min, što je 5 % više snage

Nakon CB1000R, CB300R i CB125R trio naked modela za 2018. godinu, Honda sada donosi svoj jedinstveni ‘‘Neo Sports Cafe‘‘ izgled. Stil je moderan i minimalistički. Četverocilindrični motor je u krupnom planu, kao i okrugli prednji far i istaknuti spremnik goriva koji dodatno naglašavaju osjećaj ‘‘Neo Sports Cafe‘‘ obitelji. Uz vrhunski izgled dolazi i vrhunska specifikacija: 41 mm Showa upside-down vilica, radijalno montirana četveroklipna kliješta, asistencija uz sportsko kvačilo i ultramoderne instrumente.

Rezultat je očaravajući naked s jedinstvenom kombinacijom izgleda, performansi i odličnih specifikacija. CBR650R još je jedan novi model u Hondinoj gami. Inspiriran CBR1000RR Fireblade modelom, agresivnim i oštrima linijama i proširenim bočnim stranicama, skraćenim stražnjim repom i sportskim LED svjetlima. CBR650R je šest kilograma lakši od CBR650F modela kojeg mijenja, sa sportskom pozicijom sjedala i upravljačem pozicioniranim prema naprijed i nogarima koji su povišeni. Klasični četverocilindrični motor vrti se više od 1000 okr/min, što donosi 5 % više snage u visokim okretajima 70 kW na 12000 okr/min te s pravom nosi R oznaku u svom imenu.Hondini blizanci prodani su u 75.000 primjeraka u Europi od predstavljanja 2013. godine. U 2019. imat će jaču snagu i moment te će dolaziti s paketima za izražajnije performanse. U konačnici modeli za 2019. su snažniji, sportskiji i imaju naglašen avanturistički identitet. Sva tri modela sada imaju nove suspenzije kvačila uz proklizavnje, LED svjetla, moderni LCD instrumenti s indikatorom brzine i indikacijom izmjene, novi ispuh s dva izlaza i bogati zvuk motora. CB500F roadster ima oštriji novi dizajn od početka do kraja, s više izraženim prednjim krajem i bočnim stranicama koje se spajaju sa spremnikom goriva. CBR500R je dodatno osvježen s oštrijim i užim dizajnom inspiriran Fireblade izgledom i sportskom pozicijom vožnje.CB500X kompaktni avanturist ima izražajniji ‘X faktor‘ zahvaljujući 19‘‘ prednjem kotaču, dužem hodu, suspenzija sprijeda i straga, užim sjedalom i širim upravljačem. Uz sve navedeno jača je i zaštita od vjetra.
Milan Bugarić
// premijera //
MODIFIKACIJA HSTC I ABC
I ‘’Next Stage Total Control’ obnovljen je 2019. godine. Promijenjen je elektronski paket koji je više orijentiran za performanse na stazi. HSTC i ABS modificirani su i krajnja snaga je obnovljena po inputu od HRC MotoGP programu. Grand Prix crvena boja ima novu tanju liniju uz nove bijele detalje. Za novi atraktivan izgled Mat Ballistic korištena je crna metalik boja.