Ekonomija
‘’IZAZOVI INFORMACIJSKOG PROSTORA’’

Nužno pratiti nove trendove u marketingu
Objavljeno 10. studenog, 2018.
Promoviranje proizvoda i usluga prije deset ili petnaest godina bilo je posve drukčije od današnjeg te je za uspješno poslovanje nužno praćenje marketinških trendova, kao i stjecanje brojnih novih znanja i informacija. Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, u organizaciji Turističkog klastera ‘‘Slavonska košarica‘‘, stoga je održana edukacijska radionica ‘‘Izazovi informacijskog prostora‘‘, s ciljem obuke i poboljšanja poslovanja svojih članova.Taj klaster, čiji je osnivač Grad Slavonski Brod, okuplja 134 proizvođača hrane, pića i rukotvorina te pružatelja turističkih usluga s područja Slavonije i Baranje, a osnovni je cilj umrežavanja unaprjeđivanje turističke djelatnosti u istočnoj Hrvatskoj održavanjem edukacijskih radionica za članove, promocija i distribucija proizvoda preko interaktivnog web-portala, nastupi na sajmovima i održavanje posebnih prezentacija na pojedinim turističkim tržištima u zemlji i inozemstvu te organiziranje ‘‘benchmarking‘‘ putovanja.Tema radionice bili su izazovi informacijskog prostora, a obrađena je važnost odnosno moć i utjecaj marketinga na konkurentnost i rezultate poslovanja, kao i važnost definiranja strategije razvoja proizvoda te pozicioniranja i diferenciranj odabirom poslovnog modela.O internetskim istraživanjima, ‘‘eBusinessu‘‘ i politici proizvoda i usluga govorio je doc. dr. sc. Ivan Kelić.‘‘Činjenica je da je dominantan način promocije usluga preko interneta i na ovo predavanju proći ćemo targetiranje i pozicioniranje kroz ‘putovanje‘ potrošača u online okruženju - gdje prima prvu informaciju i postaje svjestan nekog proizvoda, zatim ga razmatra i naposljetku donosi odluku u kupnji‘‘, rekao je Kelić.Prof. dr. sc. Drago Ružić u svojem je predavanju obradio teme elektroničkog okruženja, brenda i poslovne inteligencije, a o kreiranju vizualnog identiteta kao primarnog sredstva komunikacije govorio je Leo Vinković iz ‘‘Studija 33‘‘.- Ovo je prva od tri radionice u sklopu projekta ‘‘Edukacijske radionice za članove Turističkog klastera ‘Slavonska košarica‘ - Faza II‘‘, usmjerena na ljudske kapacitete u turizmu kao ključni preduvjet za jačanje regionalne turističke konkurentnosti, turističkog rasta i razvoja. Do veljače 2019. predviđene su još dvije radionice s temom pristupa evaluaciji digitalne egzistencije poslovnog subjekta i internetskih poslovnih modela - poručio je predsjednik klastera Dejan Vuksanović. D. Miklić
Najčitanije iz rubrike