Ekonomija
NASTUP NA WORLD TRAVEL MARKETU

Hrvatsko je turističko tržište velik potencijal za britanske turoperatore i avioprijevoznike
Objavljeno 8. studenog, 2018.
Tijekom nastupa HTZ-a na sajmu ministar Cappelli održao je brojne poslovne sastanke s najvažnijim partnerima na tržištu UK

Dobili smo potvrdu od najvažnijih partnera na britanskom tržištu da se naša turistička politika kreće u dobrom smjeru i da je hrvatsko tržište izniman turistički potencijal, na koje planiraju širiti svoju ponudu. Izjavio je to jučer, drugog dana londonskog sajma World Travel Market (WTM), ministar turizma Gari Cappelli. Cappelli je dodao da londonski sajam WTM tradicionalno donosi prve impulse prema kojima procjenjujemo kretanja turističkog prometa u sljedećoj godini, a na temelju dobivenih saznanja, iduće se godine očekuje nastavak pozitivnih kretanja s britanskog, ali i ostalih tržišta.

- Bez obzira na povratak konkurencije s tržišta Grčke i Turske, najave i očekivanja su na razini prošle godine, uz planirani rast do sedam posto. Broj dolazaka iz Velike Britanije u direktnoj je korelaciji s brojem letova s tržišta i dužinom razdoblja letenja. Velika većina letova počinje krajem travnja i početkom svibnja i letovi traju do sredine ili kraja listopada. Tendencija je da se svake godine sezona letenja produžava te se isto očekuje i u 2019. godini, za što je dobivana potvrda i na sastancima u sklopu sajma WTM. Tijekom susreta na sajmu Niall O’Connor i Gary Butler iz aviokompanije Ryanair potvrdili su da će u novoj sezoni otvoriti osam novih linija prema Zračnoj luci Zadar, i to iz Češke, Poljske, Italije i Njemačke, i dvije nove konekcije prema Zračnoj luci Rijeka, iz Londona i Manchestera - rekao je Cappelli.
Poslovni ugovori
"U ime turoperatora TUI David Burling, Helen Caron i Lucy Ling na sastanku s ministrom Cappellijem istaknuli su kako izvrsno posluju s našom zemljom te su napomenuli da planiraju uvesti novu turističku turu City break na relaciji Zagreb - Plitvice - Krka - Split. Podsjećamo kako se hrvatska turistička ponuda ove godine na sajmu WTM predstavlja na štandu veličine 292,5 m2, na kojem će, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstaviti i 23 suizlagača. Na sajmu sudjeluje oko 5000 izlagača, čiju ponudu tijekom tri dana održavanja pregleda više od 51 tisuća posjetitelja. Procjenjuje se da se na sajmu sklope poslovni ugovori u vrijednosti od gotovo tri milijarde funti", naveli su iz HTZ-a.Turistički sajam World Travel Market (WTM) u Londonu svečano je bio otvoren 5. studenoga (trajao je do jučer 7. studenoga), čime je i službeno počela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Riječ je o jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, a među brojnim izlagačima i štandovima 185 turističkih destinacija našao se i hrvatski. Tijekom nastupa Hrvatske turističke zajednice na sajmu ministar turizma Gari Cappelli održao je brojne poslovne sastanke i susrete s najvažnijim partnerima na tržištu Ujedinjene Kraljevine.
Nove uniforme
Već prvog dana Cappelli se susreo s nekoliko važnih partnera, a obišavši iznimno posjećen štand Hrvatske turističke zajednice, na kojem su prvi put predstavljene i nove uniforme informatora, istaknuo je veliko značenje britanskog tržišta za Hrvatsku te dodao: "Tržište Velike Britanije za nas je, uz tržište SAD-a i Kine, jedno od najperspektivnijih i najvažnijih tržišta s kojim intenzivno radimo na razvoju suradnje i snažnijem aviopovezivanju. Naime, s ciljem povećanja turističkog prometa izvan ljetnih mjeseci, uložit ćemo dodatnih 15 milijuna kuna u postojeći avioprogram, koji je već ove godine rezultirao odličnim rezultatom, povećanjem broja aviolinija, pruduženjem rasporeda letenja i većim brojem rotacija. S obzirom na to da gosti s tržišta Velike Britanije u znatnoj mjeri putuju u predsezoni i posezoni, čime se dodatno produžuje srce turističke godine, u budućnosti ćemo velik naglasak stavljati na razvoj selektivnih oblika turizma kao što su gastro, zdravstveni i nautički, koji su ujedno glavni motivi dolaska posjetitelja s ovog tržišta te unaprjeđivanja kvalitete turističke ponude."
Zdenka Rupčić
Najviše noćenja ostvarili u hotelima
U prvih deset mjeseci ove godine broj dolazaka britanskih turista povećao se za 8 %, dosegnuvši gotovo 850 tisuća, a broj noćenja porastao je za 8 % i dosegnuo gotovo 4,4 milijuna. Britanski su turisti većinom putovali u regiju Dalmacija - Dubrovnik (36 %), zatim Dalmacija - Split (23 %) i Istra (20 %), a najviše noćenja ostvarili su u hotelima. Hrvatska turistička ponuda ove se godine predstavlja na štandu veličine 292,5 četvornih metara, na kojem su uz HTZ svoju ponudu predstavila i 23 suizlagača. Na sajmu je sudjelovalo 5000 izlagača.
Možda ste propustili...

VEĆINA WEB-STRANICA NAJVEĆIH HRVATSKIH KOMPANIJA ENERGETSKI JE NEODRŽIVA

Internet je četvrti najveći zagađivač okoliša u svijetu

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

Najčitanije iz rubrike