Autoglas
OSVJEŽEN AUDI R8

Dotjerani sportaš sad je uvjerljiviji na prometnici!
Objavljeno 6. studenog, 2018.
Čak 610 KS i fenomenalan zvuk krasit će ovu coupe i spyder izvedbu Audija R8

Nova cestovna zvijer sišla je s proizvodnih traka Audijeve tvornice. Čak 610 KS i fenomenalan zvuk krasit će ovu coupe i spyder izvedbu koja će pojuriti do čak 330 kilometara na sat. Audi R8 više nije na tragu Lamborghinija i ostalih članova u elitnoj skupini sportaša, on je jedan od glavnih igrača tamo!

Audi RB rođen je na stazi, a napravljen za cestu! Nakon predstavljenog R8 LMS GT3 na pariškom salonu automobila, Audi R8 Coupé i Spyder dobivaju još snažnije motore. Modeli će biti dostupni u Europi početkom 2019. godine, preciznije već u prvom kvartalu iduće godine.- R8 svojim nastupom zauzima jedinstveni položaj u gami Audi modela u svakom pogledu - kaže Michael-Julius Renz, direktor tvrtke Audi Sport GmbH. "Sada je još snažniji i brži", dodaje Oliver Hoffmann, tehnički direktor tvrtke Audi Sport GmbH, te nadodaje kako je "motorsport dio našeg DNK. S oko 50 posto elemenata s R8 LMS GT3, a čak 60 posto s R8 LMS GT4, ni jedan drugi automobil nije toliko blizak trkaćem modelu kao i R8." Trenutačni odziv, munjevita brzina i jedinstven zvuk – srce Audija R8 njegov je famozni motor, atmosferski V10. Gotovo identična pogonska tehnologija, kao i u R8 LMS GT3 i R8 LMS GT4. Novi R8 tako do 100 km/h pojuri za samo 3,2 sekunde i hvata krajnjih 330 km/h.Opremljen je tvornički ugrađenim 19-colnim kotačima. U ponudi su novi vrlo lagani 20-colni naplatci. Audi nudi keramičke diskove kočnica kao alternativu standardnim čeličnim diskovima. Stabilizator na prednjoj strani proizvoljno je izrađen od polimera pojačanih karbonskih vlakana (CFRP) i aluminija koji smanjuje težinu za oko dva kilograma. Kontrola stabilizacije (ESC) osigurava još bolje zaustavljanje. Novi R8 skratio je zaustavni put za punih 1,5 metara, a pri 200 km/h za gotovo pet metara.Budući kupci novog R8 mogu odabrati do tri vanjska paketa, ovisno o varijanti motora. Ti paketi dodaju različite naglaske na prednje razdjelnike, bočne pragove i difuzor. Modeli će se u ponudi pojaviti početkom 2019. godine s cijenom višom od 150.000 eura.
Milan Bugarić
// PREMIJERA //
PREDNJA MASKA JE AGRESIVNIJA
U ponudi su i nove boje Kemora Grey i Ascari Blue koje se pridodaju rasponu boja. Inače, najbrži automobil iz Ingolstadta dobio je novu i širu te agresivniju prednju masku. Tri otvora iznad nje podsjećaju na legendarni Ur-Quattro. Straga je novi branik s četvrtastim otvorima za ispušne cijevi i sjajni crni središnji difuzor. Logo je na očekivanom mjestu.
Možda ste propustili...

“LA MAISON CITROËN”

Najbolji štand Ženeve ima Citroën

GLOBALNA KAMPANJA PROTIV PROMETNIH NESREĆA

Spasimo 3500 života svakoga dana

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana