Ekonomija
12. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA O PODUZETNIŠTVU

Dobrim marketingom do uspješne poduzetničke priče
Objavljeno 20. listopada, 2018.
Fokus je bio na malim poduzetnicima koji su inovacijama i kreativnošću postigli uspjeh

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku jučer je održana 12. konferencija o poduzetništvu, ovaj put pod nazivom Marketingom do uspješne poduzetničke priče, na kojoj se okupio novi val domaćih marketinških i dizajnerskih snaga iza kojih stoje brojni uspješni projekti. Bila je to izvrsna prilika da se studenti i mladi poduzetnici upoznaju s različitim marketinškim alatima i poboljšaju vizualni identitet svojih proizvoda ili usluga.O iskustvima iz prve ruke govorili su Stjepan Dumančić, mladi poduzetnik čiji je poljoprivredni brend Stipino procvao uz digitalni marketing, vlasnica privatnog smještaja Maksimilijan Jasmina Krkić Poznić, Ivan Fiala, voditelj marketinga tvrtke Pointers Travel, i Srđan Kovačević, koji je s poslovnim partnerom Ivanom Jelušićem nedavno osvojio nagradu na Idea Knockoutu za startup Orqa koji stvara FPV naočale za upravljanje dronovima.
O ulozi dizajna govorio je Leo Vinković, kreativni direktor tvrtke Studio 33 iza koje stoje uspješni projekti, poput vizualnog identiteta za Ghetaldus Optiku, kao i međunarodne nagrade iz područja dizajna.
- Cilj nam je pokazati kako je marketing izuzetno važan i malim i srednjim poduzetnicima i na koje ga načine, uz skromne resurse, mogu iskoristiti u svijetu poduzetništva. Puno se govori o velikim poduzetnicima, koji imaju i velike resurse te im nije problem doći do marketinga, stoga nam je bio cilj pronaći male poduzetnike koji su na kreativne i inovativne načine, koristeći se alatima gerila marketinga, uspjeli podići svoju vidljivost, doći do većeg tržišta i u konačnici biti uspješniji - rekla nam je prodekanica za nastavu EFOS -a Sunčica Oberman Peterka.
- Danas je nemoguće prodati bilo koju priču, koliko god ona bila dobra, ako nemate dobar marketing. Ovo je odlična prilika za suradnju, razmjenu iskustava i znanja svih onih koji se nalaze na tržištu ili to planiraju, stoga je Grad Osijek ponosan sponzor ove konferencije - rekla je zamjenica gradonačelnika Žana Gamoš. I. Alilović Ivan Alilović

HRVOJE BUJAS: DOBRA IDEJA I UPORNOST KLJUČ SU USPJEHA
Hrvoje Bujas, pokretač Crnog jajeta, stranica gohome.hr, memum.net i mnogih drugih projekata, koji intenzivno radi na popularizaciji poduzetništva i startupa, održao je predavanje pod nazivom Marketinški fish - moj tajni način. Sudeći po onome što smo čuli, recept je vrlo jednostavan ako je kod poduzetnika prisutna snažna volja da realizira svoju ideju. Nakon što je neko vrijeme radio u javnom sektoru, Bujas se prije 12 godina otisnuo u poduzetničke vode.

- U tim vodama ništa nije sigurno i jednostavno, treba se prilično potruditi, zasukati rukave. Ako imate afinitet za poduzetništvo, što je prvi korak, potrebno je pronaći proizvod, uslugu ili ideju koju želite plasirati na tržište. Bez obzira na to koliko imali godina, 18 ili 55, ako imate dobru ideju, nije bitno odakle ste, tko su vam tata i mama, bitno je da ste za nju voljni "poginuti" - poručio je Bujas.
Možda ste propustili...

KUPCIMA NA RASPOLAGANJU VIŠE OD 65.000 PROIZVODA U OSAM PRODAJNIH KATEGORIJA

U PEVEX-u 15 % popusta na sve cijene

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana