Osijek
ULOGA GASTRONOMIJE U TURISTIČKOJ PONUDI ŽUPANIJE

Radionicom i prezentacijama ideja obilježen je uvod u nadolazeći Gourmet tjedan
Objavljeno 17. listopada, 2018.

Odsjek za turizam HGK - Županijske komore Osijek jučer je održao radionicu pod nazivom "Gastronomija i uloga gastronomije u turističkoj ponudi Osječko-baranjske županije" na kojoj su prezentirane ideje i prehrambeni proizvodi kojima bi se moglo brendirati srce Slavonije.


- Ovom inicijativom nastavljamo niz radionica o selektivnim oblicima turizma. Tako smo do sada govorili o cikloturizmu i zdravstvenom turizmu, a ovih dana prigodno, uoči Gourmet tjedna, predstavljamo važnost enoloških i gastrosegmenata turističke ponude naše županije - najavila je Marija Tepšanji, viša stručna suradnica Odsjeka za turizam HGK - Županijske komore Osijek, naglasivši kako su upravo gastronomija i enologija uvrštene u perspektivne proizvode Strategije razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine. Tapšanji se u tom kontekstu dotaknula i brojnih projekata HGK-a, poput znakova kvalitete "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta", kao i akcije "Kupujmo hrvatsko", čiji specijalizirani projekt "Hrvatski proizvod za hrvatski turizam" želi umrežiti proizvođače autentičnih hrvatskih proizvoda s ugostiteljskim i turističkim tvrtkama radi prepoznatljivosti domaćeg turizma. Podsjetila je i na javni poziv, koji je HGK raspisao s Ministarstvom gospodarstva, a kojim se do lipnja 2020. u vrijednosti od 7,5 milijuna kuna sufinancira dodjela znakova kvalitete.
- Trenutačno radimo na novom pilot-projektu Gourmet Slavonija, Baranja i Srijem u okviru inicijative Hrvatska 365 Gourmet, koji traje do 28. listopada, do kada radimo integrirani proizvod na razini naše i Vukovarsko-srijemske županije, a iduće godine to planiramo proširiti i na ostale tri županije istočne Hrvatske - otkriva Ivana Jurić, direktorica TZ OBŽ-a, naglašavajući kako je radionica poslužila za valorizaciju lokalnih proizvoda kroz turizam, a glavni je cilj dovesti posjetiteljima okus teritorija na tanjuru. Uz direktoricu Jurić, na radionici su ideje predstavili i Ivan Đukić te Andrej Kristek iz Udruge kuhara OBŽ-a predavanjem "Hrana koja spaja", kao i Mladen Vojković iz WYG savjetovanja d.o.o., koji je pojasnio kako najbolje povezati prehrambeno-prerađivački sektor s turizmom za brendiranje RH kao prepoznatljive gourmet destinacije.
Naposljetku, Mislav Pavošević, stručni suradnik TZ Osijek, otkrio je kako će projekt "Originalna osječka knedla" kroz povijesnu priču i legendu uskoro još snažnije zaživjeti u lokalnim restoranima kao prepoznatljiva gastroposlastica i brend grada Osijeka. M.Mandić
Radionica je poslužila za valorizaciju lokalnih proizvoda, a cilj je dovesti posjetiteljima okus teritorija na tanjuru
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana