Učionica
MEĐUNARODNA SURADNJA AKADEMIJE ZA UMJETNOST I KULTURU S MUZEJOM LANDESMUSEUM WÜRTTEMBERG U STUTTGARTU

Studenti i nastavnica osmislili izvrsnu marketinšku kampanju za izložbu o mačevima u Stuttgartu
Objavljeno 12. listopada, 2018.

Suradnja između Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku i muzeja Landesmuseum Württemberg u Stuttgartu započela je u listopadu 2017. na inicijativu Mirjam Müller, marketinške djelatnice iz spomenutoga muzeja te doc. dr. sc. Ive Buljubašić s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku.


Važno je napomenuti kako je Landesmuseum Württemberg, prema statistici Swp.de, nakon muzeja Mercedes-Benz i Porsche, najposjećeniji muzej u Stuttgartu. Cilj je suradnje bila izrada marketinške kampanje za izložbu naziva „The fascinating world of swords“ (Fascinantan svijet mačeva) koja traje od listopada 2018. do travnja 2019. U tu svrhu doc. dr. sc. Iva Buljubašić odabrala je četvero izvrsnih studenata kulturalnoga menadžmenta – Silviju Lazanin, Evu Trstenjak, Arianu Veočić i Filipa Živaljića – koji su pod njezinim vodstvom dva mjeseca izrađivali kampanju. Studenti su svojim kreativno-interaktivnim idejama (vođenim najviše gerila marketingom) osmislili načine kako bi privukli građane Stuttgarta (i obližnje okolice) na izložbu. U siječnju 2018. studenti su putem Skypea svoje ideje predstavili vodstvu toga muzeja koji su kampanju ocijenili izvrsnom. Za nagradu studenti su dobili marketinšku praksu u muzeju tijekom održavanja izložbe, ali krajem svibnja 2018. i još jedno hvale vrijedno priznanje – Rektorovu nagradu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
Ta je suradnja važna iz više razloga: studenti su stekli međunarodno marketinško iskustvo te otvorili vrata kolegicama i kolegama studentima da se u budućnosti izbore za praksu u toj eminentnoj instituciji kulture u Stuttgartu s kojom će i djelatnici osječke Akademije također moći razmjenjivati znanja i iskustva.
Iva BULJUBAŠIĆ
Možda ste propustili...