Autoglas
SEATOV SUV

Tarraco je perjanica za budućnost Seata
Objavljeno 25. rujna, 2018.
Najveći Seatov SUV koji je došao nakon Ateca i Arona, koji će donijeti nove kupce, u Hrvatskoj se očekuje u ožujku iduće godine

Predstavljen je SEAT Tarraco, novi, veliki SUV koji je svoje ime dobio prema sredozemnom gradu Tarragoni. Svoj je glas za novo ime dalo više od 140.000 ljudi koji su sudjelovali u završnoj fazi natjecanja. Na hrvatskom tržištu očekuje se u ožujku iduće godine.


Dizajniran je i razvijen u u Martorellu kod Barcelone, a proizveden u Wolfsburgu u Njemačkoj. Novi SUV kompaniji će donijeti nove kupce, poboljšati imidž te biti nova perjanica marke. Novi Tarraco nalazi se na samom vrhu obitelji sportskih terenskih vozila Seata kao najnoviji član nakon Ateca i Arona. Značajka Tarraca su dizajn i funkcionalnost, sportski karakter i udobnost, pristupačnost i kvaliteta, tehnologija i emocije. Novi Tarraco dizajniran je za vozače kojima je potrebna korisnost vozila s 5 ili 7 sjedala i praktičnost višeg položaja vozačeva sjedala, no koji su svjesni estetskih značajki vozila te cijene ravnotežu između samopouzdanja i elegancije modela Tarraco. Dvije su dostupne varijante opreme - Style i Xcellence.
- Uvođenje Tarraca, našeg prvog velikog SUV-a, dio je naših ulaganja u budućnost poduzeća i ponudu vozila vrijednih 3,3 milijarde eura između 2015. i 2019. godine - rekao je predsjednik upravnog odbora Seata Luca de Meo.
Vrhunac inženjeringa

Raspoloživa će biti dva benzinska motora: 4-cilindrični 1,5 l TSI motor sa snagom od 150 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem s pogonom na prednje kotače te 2,0 l motor sa snagom od 190 KS u kombinaciji sa 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG i trakcijskim sustavom 4Drive. Dvije su opcije za dizelske motore, obje 2,0 l TDI motori, s izlaznom snagom od 150 KS za jednu i 190 KS za drugu varijantu. Varijanta sa snagom do 150 KS može kombinirati s pogonom na prednje kotače, 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim DSG mjenjačem i sustavom 4Drive. Verzija s većom snagom dostupna je isključivo u kombinaciji sa sustavom 4Drive/7-stupanjskim DSG mjenjačem. Tijekom vremena Tarraco će također profitirati od alternativnih tehnologija pogonskih sustava.
Seat Tarraco opremljen je svim sustavima potpore za vozača, poput Lane Assista i Front Assista te sustava prepoznavanja biciklista i pješaka, sve je to dio serijske opreme za Europu, dok je sustav za skretanje Blind Spod Detection, sustav prepoznavanja prometnih znakova, potpore kod prometnog zastoja, ACC-a (automatska regulacija razmaka), potpore za svjetla Light Assist i potpore za hitne slučajeve Emergency Assist, dostupna opcijski. SUV Tarraco također uključuje sustav poziva u nuždi, sustav Pre-crash Assist i zaštitu od prevrtanja vozila Rollover Detection, što znači da je vozilo, bez obzira na situaciju, kreirano kako bi ispunjavalo najzahtjevnije sigurnosne standarde.
Dizajniran za život

Iako je SUV Tarraco dugačak 4735 mm i visok 1658 mm, cjelokupan dizajn odiše lakoćom i agilnošću te robusnošću i osjećajem za prostor. Prednjim dijelom dominira istaknuta prednja rešetka hladnjaka koja mu osigurava bolji nastup i izraženiji karakter. Markantna LED glavna svjetla zadržavaju trokutasti oblik tipičan za vozila marke SEAT te su istovremeno dublje uvučena u karoseriju, zbog čega se prednji dio vozila doima fokusiranijim. Svjetlosna tehnologija čini važan aspekt modela Tarraco. U varijantama opreme Xcellence i Style SUV u sklopu serijske opreme upotrebljava 100 % LED tehnologiju i za vanjsko i za unutrašnje područje vozila, zahvaljujući čemu dizajneri imaju veću slobodu, a kupac profitira od jasnijeg, markantnijeg osvjetljenja.
- Tarraco odiše osjećajem ponosa zahvaljujući svojem izraženom prednjem dijelu, koji vam ujedno pokazuje kako će izgledati budućnost marke SEAT - rekao je Alejandro Mesonero, direktor odjela za dizajn Seata. „Kao što je slučaj sa svim vozilima koje stvaramo, uložili smo veliku količinu svoje ljubavi i strasti u detalje modela Tarraco, i to u skladu sa svojom filozofijom: "Ako dobro izgleda, dobro je."
Na stražnjem dijelu vozila, kod kojeg je funkcionalnost iznimno važna, naglasak je postavljen na nizak utovarni rub, no s konceptom osvjetljenja koji naglašava širinu i praktičnost SUV-a. LED osvjetljenje također čini temelj za dinamične stražnje žmigavce.
Milan Bugarić
// PROLJETNA KUPNJA //
SPOJ UZBUĐENJA I FUNKCIONALNOSTI
Tarraco je stvoren za vozače koji su u potrazi za spojem uzbuđenja i funkcionalnosti u jednom vozilu. Za ljude kojima su potrebni praktičnost koju pružaju do sedam sjedala te prostor za prijevoz obitelji i prijatelja, no koji ujedno cijene vozilo koje reagira na vozačeve naredbe. Ključ njegova pristupa praktičnosti i dinamičnom ponašanju jest najsuvremenija tehnologija Volkswagen koncerna i arhitektura dugačkoga međuosovinskog razmaka platforme MQB-A koja dodatno naglašava značajke velikog SUV-a. Sustav adaptivne regulacije voznog postroja (DCC) vozila pruža savršenu ravnotežu između sportskog osjećaja kada ste za upravljačem i komfornije vožnje kada trebate prevaliti dugačke udaljenosti na različitim vrstama cesta. Vozač može odabrati namještanje koje preferira, no sustav se može automatski prilagoditi i promijeniti vozna svojstva ovisno o površini ceste i stilu vožnje.
Stvoren je interijer koji štiti putnike
Seat Tarraco bit će dostupan u osam različitih boja: Dark Camouflage, Oryx bijeloj, Reflex srebrnoj, Atlantic plavoj, Indium sivoj, Titanium bež, Deep crnoj i Urano sivoj. Dizajneri su u unutrašnjosti ovog SUV vozila naporno radili na stvaranju interijera koji štiti putnike, upotrijebivši vodoravnu liniju koja se proteže instrumentnom pločom i istovremeno naglašava širinu modela Seat Tarraco. Ona k tomu povećava osjećaj prostranosti u putničkom prostoru te istovremeno pobuđuje osjećaje samopouzdanja, sigurnosti i razine kvalitete koja je inače svojstvena samo za segment Premium vozila.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana