Dome slatki dome
NEKRETNINE - NEW LINK KONFERENCIJA

Najuspješnije formule pristupa svakom kupcu
Objavljeno 20. rujna, 2018.
Predavači dolaze iz Corcoran Grupe, kompanije iz Sjedinjenih država s godišnjom prodajom nekretnina od 21 milijarde dolara

Što se promijenilo na hrvatskom tržištu nekretnina u posljednjih godinu dana i kako svladati izazove za uspješnije buduće poslovanje te koji su svjetski trendovi u trgovanju nekretninama i nužne promjene zbog zahtjeva mlađih generacija, neke su od tema na New Link konferenciji u Zagrebu.


Treće izdanje jednog od najvažnijih regionalnih skupova stručnjaka za nekretnine prvi put u Hrvatsku donosi i najbolje prakse iz Sjedinjenih Američkih Država, odnosno iz New Yorka kao jednog od najvećih i najrazvijenijih tržišta u svijetu. Naime, predavači na cjelodnevnom događaju bit će, među ostalim, predstavnici Corcoran Grupe, kompanije koja je lider u Velikoj jabuci s godišnjom prodajom nekretnina u vrijednosti od 21 milijarde dolara i 700 milijuna dolara većom prodajom od prvog konkurenta.
Okupljeni predstavnici iz područja trgovanja nekretninama, arhitekture i urbanizma te povezanih gospodarskih grana moći će čuti manje poznate faktore koji utječu na potražnju za nekretninama, a gosti iz New Yorka otkrit će nam najuspješnije formule pristupa kupcu, takozvani ‘customer centric approach’ te kako ispuniti potrebe klijenta, najavljuje Sanda Soptija Šiljak, izvršna direktorica u Njuškalu, organizatoru događaja koji će i ove godine iskoristiti konferencijske prednosti Muzeja za suvremenu umjetnost u Zagrebu za stručna predavanja.
Na Njuškalu, kao najvećoj hrvatskoj digitalnoj marketplace platformi, stotine kupaca i prodavatelja svakodnevno trguje nekretninama, a takva baza vjernih korisnika omogućava analizu velikih podataka i praćenje potrošačkih navika. Kao tržišni lider, Njuškalo je stoga vjeran partner svim stručnjacima iz područja posredovanja nekretninama i srodnih gospodarskih grana te će 4. listopada u MSU-u ponovo povezati ključne igrače, a sa stručnim temama i raspravama potaknuti ih na brži razvoj.
- Da bi postao i ostao najbolji na trgovac na nekretninskom tržištu moraš poznavati tržište, pratiti što se događa u industriji, među ključnim dionicima i konkurencijom, ali imati i snažnu osobnost, koja je agresivna i juri prema cilju bez kočnica. U Corcoranu razvijamo takav tim koji će s klijentom biti od prvog do posljednjeg dana, sve dok se ne usele, odnosno isele. Sve rješavamo za naše kupce i prodavače nekretnina, od pravnih pitanja do usluga selidbe i čišćenja – pojašnjava Brian Meier, osnivač i glavni direktor Meier tima u Corcoran Grupi, zašto se nazivaju više od full service agencije za nekretnine. J.Kn.
Društvene mreže za komunikaciju
Meier, kao jedan od najpoznatijih i najboljih agenata u New Yorku, ujedno naglašava kako smatra da su društvene mreže, ponajprije Instagram, novi najveći kanal za komunikaciju s potencijalnim kupcima i prodavačima.

New Link također će posjetiteljima otkriti povezanost između kulture življenja u gradovima i tržišta nekretnina u njima, razjasniti trend održivog načina života i koje nas promjene očekuju te kuda idu najrazvijeniji gradovi koji prate sustainable filozofiju, a prvi će se put osvrnuti i na turizam u kontekstu nekretninskog tržišta.
Možda ste propustili...

KINOLOŠKO DRUŠTVO ČEPIN

Uspješno odradili ispite sa psima

BLAGDANSKA KAMPANJA

Ljubav se ne kupuje

ORNITOLOŠKO PRVENSTVO U POREČU

Dražen Dokletal najuspješniji osječki izlagač

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

ORNITOLOŠKO PRVENSTVO U POREČU

Dražen Dokletal najuspješniji osječki izlagač

2

PRIČA O KREVETU

Drveni stilski krevet je vječan

3

USKLAĐIVANJE BOJA S JELIMA

Kako božićnu večeru učiniti još intimnijom?