Autoglas
RENAULT KADJAR

Kompaktni Renaultov SUV napredovao u svim područjima
Objavljeno 18. rujna, 2018.
Poseban je naglasak stavljen na udobnost, kvalitetu i ergonomski dizajn Kadjara

Od predstavljanja 2015. Renault Kadjar zauzima važan položaj u segmentu kompaktnih SUV-ova. Svojim fluidnim linijama, voznim svojstvima i udobnošću privukao je širok spektar kupaca. Pritom je iskoristio iskustvo Nissana u području pogona na sve kotače i istaknuo se terenskim sposobnostima.


Obnovljeni Kadjar napredovao je u svim područjima. Prednji kraj preuzeo je svjetlosni potpis u obliku slova C karakterističan za Renaultove modele i obogatio ga LED pokazivačima smjera ugrađenima u dnevna svjetla. Maglenke su izvedene u tehnologiji LED Pure Vision. Rezultat je šest puta manja potrošnja u usporedbi s halogenim svjetlima. Maglenke su sada pravokutne i ističu Kadjarovu spremnost za pustolovinu na svim terenima. Stražnji pokazivači smjera također su izvedeni u LED tehnologiji.
Dizajneri su preradili prednji i stražnji kraj obnovljenog Kadjara kako bi ga učinili još privlačnijim. Prednja maska sad je šira i ima nove kromirane umetke. Odbojnici su elegantniji zahvaljujući tome što je veća površina obojena u boju karoserije. Najbogatije opremljeni modeli imaju i antenu u obliku peraje morskog psa. Obnovljeni Kadjar dostupan je u dvije nove inačice naplataka, 17-inčnih i 19-inčnih, te u tri nove boje: oural zelenoj, iron plavoj i highland sivoj.
U središnjem dijelu armaturne ploče u unutrašnjosti smješten je novi dodirni zaslon multimedijskog sustava, koji se odlikuje boljom osvijetljenošću i osjetljiviji je na komande. Nova kontrolna ploča automatskog klima-uređaja ima moderniji, ergonomski dizajn s prikazom temperature i postavki prozračivanja u sredini okretnih gumba. Sjedala novog dizajna sada se mogu namještati i po duljini. Punjena su pjenom dviju različitih razina gustoće radi veće udobnosti i sprječavanja umora na dužim putovanjima, a čvršće bočne stranice pružaju snažniju potporu. Klizni središnji naslon za ruke sprijeda prilagođava se rastu putnika.
Obnovljeni Kadjar pokreću Renaultovi motori nove generacije. Benzinski i dizelski motori opremljeni su najnovijim tehnologijama za smanjenje emisija. Smanjena im je potrošnja, a istodobno su im poboljšane performanse i vozne karakteristike.
Milan Bugarić
// premijera //
KADJAROV POGON NA ČETIRI KOTAČA
Kadjarov pogon na četiri kotača nudi odabir između tri načina rada. Kod 2WD snaga se prenosi samo na prednje kotače kako bi se smanjila potrošnja goriva; auto - elektronički sustav raspodjeljuje okretni moment između prednje i stražnje osovine; lock - središnji diferencijal zaključan je za stalnu raspodjelu okretnog momenta u omjeru 50:50 između prednjih i stražnjih kotača.