Osijek
DEGRADIRAN JEDINI NOĆNI VLAK KOJI VOZI IZ OSIJEKA U ZAGREB

Odsad do Koprivnice "plavcem", pa presjedanje za Zagreb
Objavljeno 5. rujna, 2018.
Da će nakon silnih ukidanja raznih povlastica glede ranga ili voznih redova vlakova u Slavoniji Hrvatske željeznice otići i korak dalje, malo je tko prognozirao. No upravo se to dogodilo, ovaj put s noćnim vlakom koji vozi prema Zagrebu. Naime, Osječane će do Koprivnice voziti motorni vlak, tzv. plavac, kakav viđamo na relacijama od Osijeka do manjih mjesta u Slavoniji i Baranji.
Na to nas je upozorio čitatelj koji je nekoliko dana prije izmjene vagonskog sustava nazvao Glas Slavonije te najavio ukidanje vagonskog vlaka s kupeima, koji zamjenjuje motorna garnitura.
"Imat ćemo znatno manji komfor. No to nije sve, jer ćemo navodno presjedati u Koprivnici, što, odgovorno tvrdim, ne bi trebalo imati ikakve veze s trenutnim radovima koji se ondje obavljaju. Doista je sramota što se zamalo do Zagreba vozimo "plavcem", jer takvi vlakovi voze na lokalnim linijama. Taj vlak, recimo, ne pruža nikakvu privatnost tijekom vožnje", ocijenio je naš sugrađanin.
Da je dojava našeg čitatelja točna, potvrdila nam je koordinatorica za odnose s javnošću HŽ Putničkog prijevoza Ivana Čubelić. Kaže, od 3. rujna došlo je do promjene u organizaciji vožnje vlaka 980.
- Radnim danom prosječno se tim vlakom na relaciji Osijek - Koprivnica vozi između 50 i 60 putnika, a do sada je taj vlak imao pet vagona, odnosno 300 sjedećih mjesta. Vožnja vlakom u klasičnom sastavu na relaciji Osijek - Zagreb iziskuje puno veće troškove, stoga je radi racionalizacije taj vlak zamijenjen dizel-motornom garniturom serije 7121 do Koprivnice. U toj garnituri ima mjesta za sve putnike – naglasila je Čubelić.
Objasnila je kako vlak 980 kreće iz Osijeka radnim danom u 1.06, a u Koprivnici je u 4.29 te putnici presjedaju na vlak 970. Vlak iz Koprivnice kreće u 4.44 i na Glavnom kolodvoru u Zagrebu je u 6.24. Zbog takve organizacije prijevoza osoblje HŽ Putničkog prijevoza i HŽ Infrastrukture, kaže Čubelić, nastavit će pružati pomoć osobama s invaliditetom i smanjenom pokretljivošću pri ulasku i izlasku iz vlaka te tijekom putovanja. M. Mihelić
"Podravka" na razmatranju
Nedavno su građani upozorili i na najavljeno ukidanje ranga IC vlaka (poslovnog), odnosno prelazak "Podravke" u rang brzog vlaka. Iako su u HŽ Putničkom prijevozu prvo potvrdili da će "Podravka" imati rang brzog vlaka, naknadno je objašnjeno da se ta odluka razmatra. "Putnici će plaćati doplatnu kartu za niži rang, odnosno brzi vlak tijekom izvođenja radova. Vozni red, sastav vlaka i mjesta zaustavljanja vlaka ‘Podravka‘ u novom voznom redu, koji na snagu stupa 9. prosinca 2018., ne mijenja se", rekli su u HŽ-u.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

TZV: OSVJEŽIVAČI ZRAKA SVE OPASNIJI

Dječak (11): Ne znam ni tko sam, ni gdje se nalazim

2

VRKIĆ NAJAVIO RADIKALNE MJERE PROTIV GLODAVACA:

Ako treba, rezat ćemo stabla da štakori ne ulaze u stanove!

3

PROLAZ PREMA VINKOVAČKOJ

Građanskom upornošću do nove asflatirane pješačke staze

oglas