Autoglas
AUDI A3

Ova limuzina godine ne broji
Objavljeno 21. kolovoza, 2018.
Unutrašnjost A3 pruža mnogo komfora i stječe se dojam da se nalazimo u autu jednog razreda više

Audi A3 u svojoj najnovijoj generaciji provozali smo u vremenu kada je Hrvatska tek pristupila EU koji nas je, bez pretvaranja, u potpunosti oduševio. Danas, s odmakom od pet godina, sjeli smo za upravljač osvježene izvedbe, a osjećaj je opet: "Ja moram imati ovaj automobil"!


Provozali smo Audi A3 Limousine 1.6 TDI Design+, limuzinsku izvedbi koja će osvojiti sve one koji traže kompakt s prtljažnikom. Prije pet godina, a i danas, A3 je među najboljim modelima kojima je ova operacija uspjela. Zaista, možda nam sada pada na pamet svega još jedan model kompakta s prtljažnikom čiji je dizajn uspio poput ovoga na A3. Novosti s obzirom na postojeći model ima malo, no svejedno su vidljive. Prije svega tu je nova agresivna prednja strana koja je sada krojena po uzoru na bratski A4, sportski stražnji kraj donosi novi dizajn svjetala uz žmigavce koji se dinamički pale, a sve skupa je zaokruženo s dinamičnim i oštrim linijama na boku. A3 i dalje potvrđuje kako je definitivno pogodio biti i moto Audija kao napredak kroz tehniku. Iako je već pet godina na tržištu, pogledi za nama jednostavno su se lijepili. Audi A3 godine definitivno ne diraju, i dalje je svjež i nudi ono zbog čega kupci vole Audi – premium u svakom pogledu. Unutrašnjost je doživjela najmanje novosti i gotovo je identična kao i prije pet godina. Međutim, unatoč godinama, bili smo sretni sjesti za upravljač poznatog modela. Neke stvari koje danas A3 ima su mogućnost ugradnje virtualnog kokpita, dok je zaslon koji izlazi iz centralnog grebena isti kao i prvi put.
Za upravljačem Audi A3 Limousine 1.6 TDI Design+ pruža više no dovoljno snage za svakodnevnu vožnju po gradu, na otvorenim cestama, ali i za duža putovanja.
Ispod poklopca nalazi se 116 KS snažan dobro poznati 1,6-litreni TDI. Ovaj motor temeljito je dorađen i sada pruža više snage. Za veliku većinu posezanje za snažnijim dvolitrenim motorom neće biti potrebno, jer zaista za upravljačem A3 nudi osjećaj kao da ima više snage od deklarirane. Obilasci su brzi i poprilično vas „lijepe u sjedalo“ zahvaljujući tradicionalno obožavanom dizelskom okretnom momentu. Rad motora je poprilično tih i uglađen, a čak i kada ga izvrtite na više okretaje buka je u granici normale. A3 neravnine upija dobro, pa ga je i po našim već tradicionalno lošim cestama ugodno voziti. Smiješak na lice pokazat će potrošnja, ona se u našem testu vrtjela oko 4,5 litara, što je za ovakvu limuzinu odlično. No, TDI je ionako oznaka kod koje očekujemo svojevrsne rekorde u niskoj potrošnji.
Cijena testiranog Audi A3 je 217.000 kuna.
Marin Režić
// VOZILI SMO //
Pruža mnogo komfora
Unatoč godinama Audi A3 izgleda trendovski i svježe, a to može biti potvrda i kupcima koji su među prvima kupili A3 kako u svom izboru i ukusu nisu nimalo pogriješili. Kvaliteta materijala je i dalje vrhunska, premium i onako kako doliči za Audi. Unutrašnjost testirane A3-ice pruža mnogo komfora i za upravljačem definitivno imamo dojam da se nalazimo u vozilu bar jednog razreda više.
Audi A3 je i dalje dovoljno svježi model
Nakon nekoliko dana i nekoliko stotina kilometara prisjetili smo se kako je to voziti novi Audi A3. Automobil za kojeg smo imali osjećaj da „ovaj automobil moram imati“. Unatoč snažnoj konkurenciji Audi A3 i dalje je model koji je dovoljno svjež. Nudi sada već u potpunosti provjerenu tehnologiju, a tu je i petogodišnje jamstvo. Audi A3 još nudi mogućnost da si sami skrojite automobil kakav želite, bez suvišnih stvari, jer tko zna, možda već sljedeća generacija A3-ice bude samovozeći automobil nakrcan radarima, naprednim sustavima nazora i sličnih tehnoloških novotarija koje ipak nisu za sve.