Autoglas
PONUDA AUTO KUĆE ATENZA

U novoj Mazdi 6 sada je sve luksuznije i elegantnije
Objavljeno 21. kolovoza, 2018.
Kada vidimo promjene, slobodno možemo reći kako je Mazda na korak do premiuma

Ovaj automobil nemoguće je ne zamijetiti - jednostavno je savršen. Spoj briljantnog dizajna i atraktivne crvene boje ostavlja bez daha sve one koji ugledaju Mazdu 6 najnovije generacije. Mi smo je kratko isprobali gotovo istoga dana kada je stigla u salon Auto kuće Atenza Osijek, u Ulici sv. Leopolda Bogdana Mandića 111r.


Samu vanjštinu bilo bi grijeh dirati, jer su proporcije savršene. Manje promjene vidljive su pak na novoj prednjoj maski, koja je saćastog uzorka i inspirirana onom s modela CX-5. Uistinu moćne linije poklopca motora, kao i do sada, čvrsto padaju na kromirani okvir maske te se naslanjaju na potpuno nova LED svjetla. Izuzetno su zanimljiva, jer su uz sustav za pranje dio serijske opreme od početnih modela. Zahvaljujući Mazdinoj visokokvalitetnoj tehnologiji lakiranja TAKUMI-NURI Mazda 6 ima iznimnu teksturu i ostavlja dojam ručno lakiranog konceptnog automobila. Poput pravog remek-djela.

Promjene unutrašnjosti


Najveće su promjene u unutrašnjosti – kompletno nova prednja i stražnja sjedala, novi materijali i finiši te mogućnost Apple Car Play i Android Auto za modele s MZD Connect multimedijskim sustavom. Nove tehnologije još više ističu kvalitete SKYACTIV motora, a poboljšana su i vozna svojstva, povećanom čvrstoćom karoserije, promjenama na upravljanju i ovjesu, poboljšana je aerodinamika, a buka i vibracije dodatno su smanjene.
Mazda 6 je na milimetar do premiuma, što je vidljivo i po pronicavom izboru boja, koje odišu elegancijom, ali i opcijama poput ekskluzivnih finih kožnih Nappa-presvlaka. Potpuno nova su i sjedala, s cjelokupnom konstrukcijom fokusiranom na udobnost. Sjedala ravnomjernije drže tijelo u bokovima i gornjem dijelu leđa te generiraju novi osjećaj plovidbe i putovanja. Zahvaljujući debljoj izolaciji krova, debljim brtvama na vratima oko stakala, ali i drugim brojnim promjenama, Mazda 6 sada u kabini zvuči tiše i kvalitetnije.

Motorizacija

Ispod poklopca osvježene Mazde 6 sada su, kompletno revidirana, dva dizelska i tri benzinska agregata. Snage su ostale gotovo jednake, a najvažnije je što je dvolitrenim benzincima kompresija snižena sa 14:1 na 13:1, čime je postignuta bolja krivulja momenta, koji je pri nižim okretajima sada povećan za čak 6,2 posto! Stoga motori ostavljaju dojam kao da su snažniji. Najveći i najjači, 2,5-litreni benzinac, dobio je sustav deaktivacije cilindara, čime je postao ekološki još prihvatljiviji. Mazdin 2,2-litreni turbodizel s dvostrukim "twin-stage" prednabijanjem u slabijoj izvedbi sa 150 KS zadržao je iste karakteristike. Jači je pak osnažen sa 184 KS i 445 Nm i dobio je veću turbinu promjenjive geometrije, što rezultira savršenim linearnim ubrzanjima te iznimnim odazivom na gas. Inače, Mazda je revolucionarnom tehnologijom SKYACTIV učinkovitosti snazi i perfomansama dala novo značenje. Raspoloživ u Mazdi 6, SKYACTIV-D 2,2 ima najniži kompresijski omjer među dizelskim motorima na svijetu.

O Mazdi 6 mogli bismo napisati još puno toga, no najbolji se osjećaj dobije kada automobil pogledate uživo, sjednete u njega, a pogotovo ako se provozate i osjetite ga na cesti. Sve to možete ako posjetite Auto kuću Atenza u Osijeku, Ulica sv. Leopolda Bogdana Mandića 111r.
Milan Bugarić
Možda ste propustili...

TALIJANSKA STRAST NA DVA KOTAČA

Ducati Panigale V4 R – Nova perfekcija

DANAS JE IPAK MUDRIJE IMATI ALUMINIJSKI SET I ZA ZIMU

Aluminijski naplatci mogu i zimi