Ekonomija
PAD POPULARNOSTI

Tržište tableta bilježi pad prodaje od 13,5 %
Objavljeno 8. kolovoza, 2018.
Iako je prodaja pametnih telefona nakon desetljeća velikog rasta sredinom ove godine postupno zastala, tržiše tableta, nešto veće inačice pametnih telefona, nastavlja i u drugom kvartalu ove godine bilježiti iznimno loše rezultate. Naime, prema istraživanju tvrtke International Data Corporation (IDC), tržište tableta bilježi pad udjela od 13,5 % na godišnjoj razini, s ukupno 33 milijuna isporučenih uređaja.Klasičnim tabletima je tako isporuka na godišnjoj razini pala za značajnih 14,5 %, pa je isporučeno 28,4 milijuna primjeraka, a takozvani 2 u 1 uređaji, koji uz pomoć tipkovnice postaju nalik laptopima već godinama gube na popularnosti. Američki Apple predvodi tržište tableta, zauzimajući njegovu trećinu s 11,5 milijuna prodanih uređaja, a slijede Samsung s 5 milijuna prodanih uređaja, Huawei s 3,4 milijuna, Lenovo s 2 milijuna i Amazon s 1,6 milijuna isporuka na godišnjoj razini. Huawei, uz 10,3 % tržišnog udjela, jedini bilježi značajniji ukupni rast isporučenih uređaja od 7,7 % u odnosu na prošlu fiskalnu godinu.
Marko Mandić
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike