Mozaik
PULA FILM FESTIVAL

Nakon dodjele nagrada svjetska premijera filma "Mamma mia: Here We Go Again"
Objavljeno 21. srpnja, 2018.

Nakon Svečane dodjele nagrada 65. Pulskog filmskog festivala, ne slijedi zatvaranje, nego dva filma iz PoPularnog programa. Subota je rezervirana za film "Mamma mia: Here we go again!", na čijoj će projekciji biti redatelj Ol Parker i dio glumačke ekipe. U nedjelju, posljednjoj i novoj festivalskoj večeri u Areni, prikazat će se sinkronizirani animirani film "Hotel Transilvanija 3: Praznici počinju". Dnevni programi tijekom vikenda također će pratiti živi festivalski ritam, posebice zbog izmjena pojedinih termina prikazivanja do kojih je došlo zbog praćenja Svjetskog prvenstva. Projekcija kratkometražnog filma "Ljeto ‘17" i manjinske koprodukcije "Nemoguće malen predmet" prikazat će se u subotu, 21. srpnja, u 17 sati, u Istarskom narodnom kazalištu gdje će se istoga dana u 15 sati prikazati i dokumentarni film "Ingrid Bergman: Njezinim riječima", a "Jasper Jones" u nedjelju, 22. srpnja, u 17 sati. Posljednje festivalske subote održat će se i projekcije programa "Vremeplov: A život teče dalje", u 17 sati, i "Mayerling" u 19 sati, a nastavlja se i tradicionalni Maraton Hrvatskog programa. Za one koji su propustili, u subotu mogu pogledati filmove "Aleksi", "Kameleon" (izvan konkurencije), "Dom", "Lada Kamenski" i "Do kraja smrti", a u nedjelju serije "Novine 2", "Crno bijeli-svijet" te filmove "Duboki rezovi", "Rudar", "Mali", "Za ona dobra stara vremena", "Comic Sans", "Osmi povjerenik" te "Egzorcizam". U ponedjeljak će se na programu Kina Valli također pronaći i dva naslova iz programa Izrael - Zemlja Prijatelj, "Posljednji bend u Libanonu" u 19 sati te "Skreni lijevo" na kraju svijeta, u 21 sat.
"Duboki rezovi" je omnibus o nasilju, a film je objedinio tri redatelja, tri scenarista i sjajne glumce. Producentica Dijana Mlađenović rekla je da je od prvotne ideje pa do realizacije projekta prošlo punih sedam godina. "Isprva je to trebao biti regionalni projekt, no nakon scenarističke radionice u kojoj je sudjelovalo deset scenarista iz četiri države, na koncu smo došli na ove tri, igrom slučaja sve iz Hrvatske", ispričala je na konferenciji za novinare. "Priče smo birali isključivo prema kvaliteti, a najteže je za njih bilo naći redatelje. Dubravka Turić režirala je prvu priču - "Trešnje". Filip Mojzeš "Smrt bijela kost" te Filip Peruzović "Predmeti koji tonu", rekla je. Prvi je film sniman u zaleđu Šibenika, drugi oko Pisarovine, a treći nedaleko od Zagreba. Glumce su birali redatelji. "Trešnje" su već prikazane i zapažene na festivalu u Cannesu, a idu na još nekoliko festivala, dok će "Smrt bijela kost" biti prikazan u Sarajevu. Čitav omnibus ove jeseni ide u hrvatska kina. Scenaristi su Jelena Paljan, Ksenija Kušec i Ivan Turković Trnjak.
"Osmi povjerenik" drugi je film koji se sinoć prikazao u Areni, a sniman je prema istoimenoj knjizi Renata Baretića. Producent Jozo Patljak ispričao je kako su film snimali 54 dana sa svega četiri milijuna kuna, od čega je četvrtinu otišlo na smještaj u hotelu. "Snimali smo na Hvaru, Braču, Zlarinu, Rogoznici, i bilo je jako teško dopremiti svu opremu u neke uvale, ili na svjetionik", kazao je. Istaknuo je kako je riječ o golemom filmu koji traje 2 sata i 20 minuta, i ne bi ga bilo moguće ostvariti bez profesionalaca koji su na njemu radili. Glavnu mušku ulogu igra Frano Mašković koji je izjavio da je uživao snimati na predivnim otocima i igrati sa svojim glumačkim partnerom Borkom Perićem. "Scene nismo snimali kronološki i to je bio stvarno veliki izazov. Ovaj film sniman je prema fantastičnom romanu što je, na žalost, rijetkost u našoj kinematografiji“, kaže Perić, i dodaje kako se ne sjeća kad je zadnji put toliko uživao na nekom snimanju. Slobodan Trninić radio je fotografiju i istaknuo kako nisu htjeli snimati otok kao za reklamu, nego su željeli da ljepota iziđe iz glumaca. "Bilo je teško ujednačiti fotografije zbog različitih vremenskih uvjeta snimanja", rekao je. Dario Domitrović radio je zvuk te istaknuo kako im je bilo važno dati naglasak na točnu artikulaciju dijalekta. Glazbu koju su radili Nenad i Alen Sinkauz. Montažer Marin Juranić prvi je put bio na setu cijelo vrijeme, a montažu je radio pune dvije godine. „Bilo je to zbog dužine trajanja filma, bilo je praktički kao da montiram dva filma. Stoga sam za vrijeme snimanja već ugrubo slagao kadrove, iako je pravi posao tek uslijedio“, naglasio je Juranić. T.Kvorka

U nedjelju će se prikazati novi sinkronizirani animirani film "Hotel Transilvanija 3: Praznici počinju"
Najčitanije iz rubrike