Objavljeno 16. srpnja, 2018.
Uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom nogometnom prvenstvu, na kojem je naša zemlja osvojila povijesno drugo mjesto, znatno je pridonio promociji Hrvatske. Vrhunac ponosa i slave bila je nedjeljna finalna utakmica protiv Francuske, a fokus i interes svjetske javnosti Hrvatska turistička zajednica prepoznala je kao izuzetnu priliku za dodatnom promocijom naše zemlje kao atraktivne i poželjne turističke destinacije.
"Činjenica da je Hrvatska igrala finale Svjetskog nogometnog prvenstva predstavlja povijesni rezultat koji je našoj zemlji osigurao pažnju i divljenje svijeta. Navedeno potvrđuju i zabilježeni rezultati naše web-stranice koja je tijekom nedjelje i finala zabilježila porast posjeta za više od 200 posto u odnosu prema istom razdoblju lani. Najviše posjeta internetske stranice bilježile su od 16 sati pa sve do sat vremena nakon utakmice, a najviše posjeta zabilježeno je iz Indije, Italije, SAD-a, Njemačke, Hrvatske, Rusije i Francuske", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je kreirana i posebna inačica slogana hrvatskog turizma "Croatia Full of excellent players".
HTZ podsjeća kako je skraćena verzija promotivnog videa "Ambasadori hrvatskog turizma", u kojoj se pojavljuju
Modrić, Rakitić, Mandžukić, Lovren i Kovačić, bila okosnica promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama i novim medijima. Tako je povodom finalne utakmice odlično prihvaćena promotivna kampanja na YouTube kanalu te na Facebooku i Instagramu. Fokus je bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve, a kampanja je dodatno proširena na emitivna tržišta kao što su Njemačka, Austrija, Italija, Nizozemska, Švedska, Španjolska i Švicarska. U sklopu ove kampanje zabilježeno je gotovo 4 milijuna impresija, skraćeni video ostvario je doseg od 2,5 milijuna ljudi, a više je od milijun ljudi promotivnu objavu HTZ-a komentiralo, podijelilo ili lajkalo.
"Na globalnoj Facebook stranici HTZ-a ostvaren je doseg od 2,5 milijuna ljudi u nekoliko sati, a kada se tome pridoda doseg ostvaren na ostalim Facebook stranicama kreiranim zasebno po tržištima, dolazimo do ukupnog dosega od pet milijuna ljudi. Na ovoj društvenoj mreži, na kojoj je u samo jednom danu zabilježeno više od 9000 novih fanova, najpopularniji je bio promotivni video s nogometašima te postovi o kratkoj ‘školi‘ kako postati hrvatski navijač u sedam koraka
", navodi HTZ.
Staničić zaključuje kako Hrvatska možda nije osvojila Svjetsko prvenstvo u nogometu, ali svijet svakako jest.
D.Pav.