Objavljeno 8. srpnja, 2018.
Djeca su se naučila koristiti ronilačkim aparatom. Prije toga važno je dobro naučiti plivati
U vrijeme ljetnih školskih praznika od 2. srpnja do 31. kolovoza 2018. godine u Domu tehnike održavaju se različite radionice za učenike osnovnih škola, a ovaj su tjedan održane radionice Likovna umjetnost u tehničkoj kulturi te Mala škola ronjenja. Tihomir Jalžetić, predsjednik Društva za podvodne aktivnosti Mursa iz Osijeka, vodio je tečaj na kojemu su djeca tijekom pet dana učila osnove ronjenja s opremom na Gradskim bazenima Osijek.
- Mala škola ronjenja zapravo je edukacijski tečaj koji je ovaj tjedan prošlo 25-ero djece od prvog do osmog razreda. Prva dva dana tečaj se održava u Zajednici tehičke kulture Grada Osijeka, gdje smo imali teorijsko predavanje ponajprije o sigurnosti i poznavanju vlastitih granica, a potom o ronilačkoj opremi. Potom smo tri dana odlazili na bazene, gdje su imali priliku vidjeti ronilački aparat i gdje su ga naučili koristiti. Sva su djeca izvrsno reagirala i zabavila se, a roditeljima je ovo svojevrsna priprema koju čine prije odlaska na more. No, prije ronjenja najvažnije je djecu dobro naučiti plivati - objasnio je Jalžetić.
Naveo je također kako su u teorijskom dijelu programa odgledali s djecom edukacijski DVD, ispunjavali radnu bilježnicu te su sva djeca u sklopu cijene programa svako jutro dobila i doručak. Djeca su na kraju programa primila priznanja o položenome tečaju u obliku diplome te privjeske za ključeve u obliku ronioca kao simboličan poklon.
Program pod nazivom 16. Ljeto u Domu tehnike osmišljen je kako bi se učenici upoznali s osnovnim tehničkim aktivnostima koje bi poslije mogli koristiti za samostalno usavršavanje u Centru tehničke kulture. U sklopu programa za kvalitetno korištenje slobodnog vremena u ljetnim mjesecima može se pronaći dovoljno aktivnosti koje pokrivaju različita interesna područja osnovnoškolske djece. n
Ines Stjepanović
LIKOVNA UMJETNOST U TEHNIČKOJ KULTURI
"Na petodnevnoj smo radionici prošli kroz pet slikarskih tema: mrtva priroda, portret, prizor iz života, pejzaž i figura. Kroz crtački način rada učimo djecu perspektivi, omjerima i proporcijama. Takav je rad vrlo u tehničkoj izvedbi kako bi djeca naučila osnove, odnosno kako bi mogla razvijati tehničke elemente prije nego što jednoga dana počnu izrađivati, primjerice, igračke, robote ili projektirati kuće. Djeca su u velikom broju kontinuirano dolazila na radionice svih pet dana, a to nam je pokazalo kako su zadovoljna radom te su kroz tri sata crtanja dosta dobro održavala koncentraciju", rekla nam je Ida Đurkić, prof. likovne kulture.