Objavljeno 7. srpnja, 2018.
Samo u prvih šest mjeseci ove godine u Dunavskoj ulici u Osijeku prometna je policija evidentirala tri prometne nesreće. U tim nesrećama čak je šest osoba zadobilo lakše ozljede. Zanimljivo je i da je u sve tri prometne nesreće bila riječ o bočnom sudaru, i to zbog oduzimanja prednosti prolaska drugog vozila.
Također su u istoj ulici, prema podacima PU osječko-baranjske, u prošloj godini dva pješaka zadobila teške ozljede nakon naleta vozila. I u navedenim je prometnim nesrećama uzrok oduzimanje prednosti. Ovo je samo dio događanja zbog kojih revoltirani stanari Dunavske ulice, ali i vodstvo Gradske četvrti Industrijska četvrt traže vraćanje usporivača vozila, poznatijih kao ležeći policajci, kod križanja Dunavske i Ulice sv. Josipa Radnika. Ova kampanja započela je prije godinu dana, no na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća ponovno ju je intenzivirao vijećnik HDZ-a Zdravko Nalio. "Ležeći su policajci uklonjeni na križanju Dunavske i Ulice sv. Josipa Radnika, dok su na križanju s Krbavskom ostavljeni. U više sam navrata i kao tadašnji predsjednik Gradske četvrti tražio pravni akt po kojem su usporivači uklonjeni i u kojem mora stajati obrazloženje iz kojeg je razloga to učinjeno. No iz Grada mi nikada nisu pronašli odgovor. S druge strane, ako je to netko uklonio na svoju ruku, onda netko mora i odgovarati, jer riječ je o imovini plaćenoj iz gradskog proračuna. Naime, stanari su već željeli napraviti i konferenciju za novinare jer su doista ogorčeni. Na tom je dijelu promet ograničen na brzinu od 30 kilometara na sat, ali malo tko to poštuje, dapače, većina ih vozi čak i 100 km/h", tvrdi Nalio.
Inače, odgovor iz Odsjeka za promet Grada Osijeka na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća bio je da se u ovoj ulici očekuje češće patroliranje policije. Ipak, takvim odgovorom nije bio zadovoljan čak ni gradonačelnik Vrkić, koji je rekao kako Grad ne može postavljati uvjete policiji.
Inače, recimo kako su prozivke vijećnika Nalija na sjednicama Gradskog vijeća, a vezane uz Industrijsku četvrt, urodile plodom. Tako je gradonačelnik Vrkić u petak s pročelnikom Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, prometnu i mjesnu samoupravu Sinišom Gregoranom obišao Krapinsko naselje. Cilj je pripremiti projektnu dokumentaciju kako bi sljedeće godine mogao početi projekt gradnje nogostupa i novih parkirnih mjesta, te prateće infrastrukture u ovom osječkom naselju.
N. Z. Eberhard
U Dunavskoj je promet ograničen na brzinu od 30 km/h, ali malo tko to poštuje, te voze čak i 100 km/h