Autoglas
20 GODINA SMARTA

Obljetnica u znaku promjena
Objavljeno 3. srpnja, 2018.
Od kraja sljedeće godine Smart gleda u budućnost - postaje potpuno električni brend

Točan broj posjetitelja na ovogodišnjem okupljanju još se ne zna, ali kao ilustraciju spomenimo da od pet tisuća šnita slavljeničke torte nije ostala ni jedna! Posjetitelja je bilo sa svih strana planeta, ne samo sa Starog kontinenta. Tradicionalno, predstavljene su zemlje iz kojih dolaze sudionici. Mogli smo vidjeti i zastave Sjedinjenih Država, Meksika, Japana, Koreje i Kine. Jedna od zvijezda Smart Timesa bio je kineski par koji je krajem travnja Smartom Fortwo krenuo prema Hambachu. Malo umorni, ali i dalje puni elana, stigli su na vrijeme na proslavu. I ove smo godine sreli simpatični par Danijela i Sabinu Novak iz Bjelovara, redovite posjetitelje Smart Timesa.

Nitko nije mogao parirati beskrajnoj energiji prve žene Smarta, generalnoj direktorici Annette Winkler, koja je, uzevši mikrofon, preuzela glavnu riječ u programu. U špaliru su bili najluđe tunirani automobili, a u prostoru za goste organizirane su razne igre sa simboličnim nagradama. Posebna atrakcija bio je Smart mobile disco s podiznom rampom s DJ-em na nekih deset metara visine. Mogla se okušati spretnost u parkur-vožnji ili u ubacivanju lopti preko mreže u Smart Cabrio. Kao i inače, poslijepodnevni dio manifestacije i vrhunac događaja bio je tradicionalna parada nekoliko stotina Smartova koji su obišli Hambach i okolna mjesta.Ono što je izvorno započelo kao lokalna inicijativa austrijskog Smart kluba, razvilo se u međunarodni događaj koji traje već 18 godina zaredom. Od prvog okupljanja, 2001., Smartovi entuzijasti provozili su se cijelom Europom. Spomenimo samo talijanski Riccione, Antwerpen, Luzern, Lisabon, Budimpeštu, Hamburg i španjolski Salou prošle godine.Put do prvog Smarta bio je dug, trnovit i prepun prepreka. Razumljivo, s obzirom na to da je riječ o nečemu što dotad nitko još nije napravio na taj način. No gradski pametnjaković brzo je pronašao svoju nišu.Danas cestama vozi već treća generacija Smarta, a od 1998. napravljeno ih je više od 2,2 milijuna. Njegova kompaktna veličina, agilnost i posebno mogućnosti parkiranja učinili su Smart modernim gradskim automobilom bez premca. Smart kao proizvođač od svojih najranijih dana razvija se u davatelja inteligentnih mobilnih rješenja.Kao takav, logično je da će Smart biti prvi proizvođač vozila koji će cijelu svoju flotu prebaciti na električne pogonske sustave, i to već od kraja sljedeće godine. Klasični motori ostat će u ponudi samo za Aziju i još neka od 46 tržišta na kojima se nudi, ali također ne zadugo.

Mato Pavličević