KOD NAS LANI POTROŠILI 9 MLRD. EURA
Objavljeno 28. lipnja, 2018.
Hrvatsku je lani posjetilo 14,5 milijuna stranih turista, od potrošenih devet milijardi eura 19 posto otišlo je na hranu
Europljani su ljubitelji putovanja. U prosjeku oni radi razonode u svojoj zemlji ili inozemstvu putuju i do deset puta godišnje, pokazala je to studija koju je proveo Mastercard. Česi i Slovaci na vrhu su popisa s devetnaest putovanja godišnje, dok Hrvati putuju petnaest puta. Podaci su pokazali i da je Hrvatsku u 2017. godini posjetilo više od 14,5 milijuna stranih turista. Turisti su u Hrvatskoj potrošili više od devet milijardi eura, od čega se 15 posto odnosi na smještaj, 19 posto na hranu, 18 posto na kupnju i 17 posto na razne aktivnosti. Čak 70 % svih transakcija platili su karticama.
- Upravo pred nadolazeću turističku sezonu naša zemlja postala je još zanimljivije odredište – i to uz novo izdanje projekta Priceless Croatia koje nudi gotovo pedeset jedinstvenih i ekskluzivnih iskustva u destinacijama diljem Hrvatske - rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj
te dodala: "U suradnji s partnerima u Hrvatskoj ovim smo projektom nastojali poboljšati lokalnu turističku ponudu čime potičemo pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne turističke destinacije“.
Tako nakon registracije na internetskoj stranici www.priceless.com, korisnici Mastercard® kartica iz cijelog svijeta mogu tako doživjeti borbu gladijatora u jednom od šest najvećih rimskih amfiteatara, potom sudjelovati u Pula Film Festivalu, doživjeti najstariji hrvatski ulični festival Špancirfest kao VIP posjetitelj te otkriti tajnu proizvodnje piva u istarskom San Servolu. Isto tako mogu kušati najbolje svjetsko maslinovo ulje, također mogu uživati u degustaciji vina i večeri koja je pripremljena iz organskog vrta, potom otkrivati skrivene plaže na otoku Obonjan, ali i razotkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, biti u backstageu na festivalu Ultra Europe, upoznati mračnu stranu Zagreba od srednjeg vijeka nadalje, otkriti najsunčaniji hrvatski otok i njegovu dugogodišnju vinsku tradiciju, ali i uživati u koncertima Jessie Ware, Inner Circlea, ili Marija Biondija, potom šetati Nacionalnim parkom Sjeverni Velebit, ili biti na ručku s poznatim hrvatskim kuharom tijekom vožnje balonom u oblacima te još mnogo, mnogo toga".
U sklopu navedene studije Mastercard je predstavio i savjete za putovanja koja bi trebala potaknuti turiste da iskoriste sve prednosti sigurnog i praktičnog elektroničkog plaćanja tijekom svog putovanja – od planiranja putovanja i rezervacije smještaja ili prijevoza pa sve do aktivnosti na pomno odabranoj destinaciji. - Valja također naglasiti i to da kad putuju u inozemstvo potrošači sve više prihvaćaju prednosti elektroničkih plaćanja i oslanjaju se na njih tijekom svog odmora - navode iz i Mastercarda. Zdenka Rupčić
POVEZUJU POTROŠAČE I PRODAVAČE
Mastercard je tehnološka kompanija u globalnoj platnoj industriji. Osim što predstavlja najbržu platnu mrežu, povezuje potrošače, financijske institucije, prodavače, kao i javne uprave te poslovne subjekte u više od dvije stotine zemalja i teritorija. "Proizvodi i rješenja tehnološke kompanije Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti kao što su, primjerice kupnja, putovanja, poslovanje i upravljanje financijama, jednostavnijima, sigurnijima i učinkovitijima, navode to, između ostaloga, iz ove tehnološke kompanije.
Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj
Pred turističku sezonu naša zemlja postala je još zanimljivije odredište – i to uz projekt Priceless Croatia koje nudi jedinstvena iskustva u 50 destinacija diljem Hrvatske.