Ekonomija
KOD NAS LANI POTROŠILI 9 MLRD. EURA

Turisti u RH najviše su plaćali karticama
Objavljeno 28. lipnja, 2018.
Hrvatsku je lani posjetilo 14,5 milijuna stranih turista, od potrošenih devet milijardi eura 19 posto otišlo je na hranu

Europljani su ljubitelji putovanja. U prosjeku oni radi razonode u svojoj zemlji ili inozemstvu putuju i do deset puta godišnje, pokazala je to studija koju je proveo Mastercard. Česi i Slovaci na vrhu su popisa s devetnaest putovanja godišnje, dok Hrvati putuju petnaest puta. Podaci su pokazali i da je Hrvatsku u 2017. godini posjetilo više od 14,5 milijuna stranih turista. Turisti su u Hrvatskoj potrošili više od devet milijardi eura, od čega se 15 posto odnosi na smještaj, 19 posto na hranu, 18 posto na kupnju i 17 posto na razne aktivnosti. Čak 70 % svih transakcija platili su karticama.


- Upravo pred nadolazeću turističku sezonu naša zemlja postala je još zanimljivije odredište – i to uz novo izdanje projekta Priceless Croatia koje nudi gotovo pedeset jedinstvenih i ekskluzivnih iskustva u destinacijama diljem Hrvatske - rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj


te dodala: "U suradnji s partnerima u Hrvatskoj ovim smo projektom nastojali poboljšati lokalnu turističku ponudu čime potičemo pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne turističke destinacije“.


Tako nakon registracije na internetskoj stranici www.priceless.com, korisnici Mastercard® kartica iz cijelog svijeta mogu tako doživjeti borbu gladijatora u jednom od šest najvećih rimskih amfiteatara, potom sudjelovati u Pula Film Festivalu, doživjeti najstariji hrvatski ulični festival Špancirfest kao VIP posjetitelj te otkriti tajnu proizvodnje piva u istarskom San Servolu. Isto tako mogu kušati najbolje svjetsko maslinovo ulje, također mogu uživati u degustaciji vina i večeri koja je pripremljena iz organskog vrta, potom otkrivati skrivene plaže na otoku Obonjan, ali i razotkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, biti u backstageu na festivalu Ultra Europe, upoznati mračnu stranu Zagreba od srednjeg vijeka nadalje, otkriti najsunčaniji hrvatski otok i njegovu dugogodišnju vinsku tradiciju, ali i uživati u koncertima Jessie Ware, Inner Circlea, ili Marija Biondija, potom šetati Nacionalnim parkom Sjeverni Velebit, ili biti na ručku s poznatim hrvatskim kuharom tijekom vožnje balonom u oblacima te još mnogo, mnogo toga".


U sklopu navedene studije Mastercard je predstavio i savjete za putovanja koja bi trebala potaknuti turiste da iskoriste sve prednosti sigurnog i praktičnog elektroničkog plaćanja tijekom svog putovanja – od planiranja putovanja i rezervacije smještaja ili prijevoza pa sve do aktivnosti na pomno odabranoj destinaciji. - Valja također naglasiti i to da kad putuju u inozemstvo potrošači sve više prihvaćaju prednosti elektroničkih plaćanja i oslanjaju se na njih tijekom svog odmora - navode iz i Mastercarda. Zdenka Rupčić

POVEZUJU POTROŠAČE I PRODAVAČE

Mastercard je tehnološka kompanija u globalnoj platnoj industriji. Osim što predstavlja najbržu platnu mrežu, povezuje potrošače, financijske institucije, prodavače, kao i javne uprave te poslovne subjekte u više od dvije stotine zemalja i teritorija. "Proizvodi i rješenja tehnološke kompanije Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti kao što su, primjerice kupnja, putovanja, poslovanje i upravljanje financijama, jednostavnijima, sigurnijima i učinkovitijima, navode to, između ostaloga, iz ove tehnološke kompanije.

Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj

 

Pred turističku sezonu naša zemlja postala je još zanimljivije odredište – i to uz projekt Priceless Croatia koje nudi jedinstvena iskustva u 50 destinacija diljem Hrvatske.

Možda ste propustili...

POLJSKA PRIPREMA POLA MILIJARDE EURA

Kompenzacija za niže cijene žitarica

Najčitanije iz rubrike