Osijek
FLIPSOS, EKOINOVATIVNI PROIZVOD

Najbolji studenti putuju u Pariz
Objavljeno 20. lipnja, 2018.

Kako se već tijekom studiranja istaknuti na tržištu rada i zapeti za oko poslodavcima, najbolje znaju studenti osječkog Prehrambeno-tehnološkog fakulteta, kojima je njihova ideja donijela pobjedu na natjecanju studentskih timova u izboru najinovativnije hrane proizvedene na ekološki osviješten način. Ecotrophelia Hrvatska 2018. održana je 12. lipnja na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu u Zagrebu, a tim predvođen osječkim studentima PTF-a, uz pomoć kolega s drugih fakulteta, predstavio se proizvodom Flipsos, koji ih vodi na završnicu natjecanja u Pariz, gdje će se 21. i 22. listopada natjecati s najboljim studentima iz cijele Europe.

- Flipsos je ekstrudirani snack proizvod od najkvalitetnije kukuruzne krupice s dodatkom odmašćene pogače konoplje i buče, aromatiziran ljuskicama kvasca i himalajskom solju. Riječ je o flipsu od prirodnih sastojaka sa znatno smanjenim udjelom soli i masti, a s više proteina, koje smo dobili ekstrakcijom superkritičnim CO2. Idealna je grickalica za sve koji žele kušati nešto novo bez aditiva, pojačivača okusa i umjetnih boja – kaže Šimun Kvaternik, student pete godine PTF-a, koordinator projekta. S fakultetskim kolegama Koranom Cindrić, Azrom Kovačić, Tomom Tadićem i Marijom Serdarević na PTF-u je razvijao proizvod, a za marketinški i dizajnerski dio bile su zadužene Anamarija Oršolić, studentica osječkog Ekonomskog fakulteta, i Jelena Cindrić, studentica Odjela za povijest umjetnosti Sveučilišta u Zadru. Ti su kreativni studenti osmislili i realizirali gotov proizvod koji je stručno povjerenstvo - ugledni profesori i stručnjaci u poslovanju s hranom, ocijenilo najboljim. Ocjenjivali su izvedivost proizvodnje, ekoinovativni aspekt, vjerojatnost uspjeha na tržištu i senzorske te nutritivne karakteristike proizvoda

- Bili su iznimno zadovoljni, prije svega jer smo ukomponirali nusprodukte prehrambene industrije. U Europi je Hrvatska na zadnjem mjestu što se tiče iskorištenosti nusprodukata za prehranu ljudi – kaže Kvaternik. Cilj je Ecotrophelije poticanje studentske inovativnosti i kreativnosti, stvaranje eko-inovativnih proizvoda temeljenih na studentskim idejama te njihov plasman i promocija na nacionalnom i europskom tržištu. Prema tome, Flipsos tima Atakos uskoro bismo mogli vidjeti na policama trgovina diljem Europe. Jasenka Pejaković

Možda ste propustili...

ŽUPANIJA POMOGLA U ORGANIZACIJI TERENSKE NASTAVE

Učenici livanjskog kraja u Vukovaru

KOD SPOMEN-OBILJEŽJA U PERIVOJU KRALJA TOMISLAVA

79. obljetnica oslobođenja Osijeka od fašista

Najčitanije iz rubrike