Autoglas
VIŠETJEDNA AVANTURA U HRVATSKIM KOCKICAMA OBOJENOM AUTOMOBILU

Putoholičar Kristijan Iličić s Kijom Stonicom doputovao do Kaliningrada
Objavljeno 19. lipnja, 2018.

U hrvatske kockice obojen Kia Stonic s vozačem Kristijanom Iličićem nakon višednevnog putovanja preko Mađarske, Slovačke i Poljske stigao je i do Kalinjingrada, gdje su naši nogometaši "pomeli" Nigerijce. Pustolovina se tu ne zaustavlja jer se Iličić sa Stonicom već uputio prema 1680 kilometara udaljenom Nižnjem Novgorodu gdje igramo s Argentinom, a potom i do 1300 km udaljenog Rostova na Donu, gdje će se naši nogometaši sučeliti s Islandom. Ovisno o plasmanu Hrvatske, Stonic će se voziti i do drugih ruskih gradova, moguće do 15. srpnja kada je finale! Kristijan Iličić iskusan je pustolov koji je do sada proputovao više od 80 zemalja.


Kia Stonic donosi uzbuđenje i izražava slobodan duh jer je dizajniran za vozače koji žele uhvatiti svaki trenutak i uživaju u svakoj avanturi, zbog čega je idealan partner za Kristijanovu avanturu. Svojim elegantnim, mišićavim tijelom, kompaktnim sportskim dizajnom te vrhunskim performansama stvoren je za one koji uvijek traže više od prosjeka i teže pobjedi, a svojim karakteristikama pristaje svjetskom prvenstvu u svojoj kategoriji. Dugotrajni roadtrip po različitim zemljama i kroz različite vremenske uvjete, kojima će Iličić biti izložen, zahtijeva visoku sigurnost. Novi Kia Stonic jamči sigurnost s pet zvjezdica osvojenih na Euro NCAP testovima, a kako bi sve prošlo u potpunosti bezbrižno, tu je i nepobjedivo Kijino sedmogodišnje jamstvo. Samouvjerenost u Kijinu kvalitetu dolazi iz visoke kvalitete njenih vozila stoga ni najveći avanturisti ne moraju dvojiti kada se s Kijom upuštaju u nove pustolovine.


Dizajn Kijinog Stonica privlači brojne poglede, posebno zbog široke palete boja kojima pojedinci mogu izraziti svoju individualnost, no crveno-bijeli kvadratići Kristijanovog Stonica nigdje nisu prošli nezapaženo. Kia, kao partner međunarodne krovne nogometne organizacije FIFA i službeni automobilski partner Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. u Rusiji, organizatorima je isporučila vozila iz svoje bogate ponude modela i preko različitih marketinških aktivnosti te oglašavanja na stadionima jača svoju prepoznatljivost, kao što je i ova suradnja s Kristijanom Iličićem. Svaki trenutak ovog uzbudljivog putovanja svi zainteresirani zaljubljenici u putovanja i vjerni navijači mogu pratiti na službenim profilima Kristijana Iličića kao i na društvenim mrežama Kije.

Kia Motors Corporation proizvede oko tri milijuna vozila godišnje. Kompanija širom svijeta zapošljava više od 51.000 ljudi, ima godišnje prihode od 47 milijardi dolara i njihov adut je europski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namijenjenih zahtjevnom europskom tržištu povjerena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. M. Bugarić