Autoglas
NOVI MODELI

Stigla nova A-klasa, Sprinter i luksuznI CLS
Objavljeno 19. lipnja, 2018.
Kvaliteta, udobnost, učinkovitost i luksuz obilježja su novih modela predstavljenih za vikend u autosalonu Automobila Škojo u Osijeku

Radno, luksuzno i izuzetno prometno bilo je za vikend u salonu Automobili Škojo. Razlog posjet bila je premijera triju zanimljivih vozila Mercedes-Benza: kombija Sprinter te dvaju automobila A-klase i luksuznog CLS-a. Kako ne bi sve ostalo na znatiželjnim pogledima, svi zainteresirani mogli su isprobati ta vozila na cesti...i uživati u onome što im isporučuju konjske snage ispod poklopca.


Prvi dan bio je rezerviran za Sprinter, kombi koji je više od 20 godina sinonim za učinkovitost i ekonomičnost. Da su kupci to prepoznali govori brojka od 3.400.000 prodanih Sprintera. Odlična je bila i 2017. kada je kupcima isporučeno više od 200.000 vozila diljem svijeta. Nova generacija Sprintera i dalje se proizvodi u Njemačkoj, a prije dolaska u autosalone na testu je prešla više od devet milijuna kilometara! Kod Sprintera je naglašena svestranost - čak 1700 mogućih varijanti. Iako raznoliki, svi Sprinteri imaju jedno zajedničko - robusnost i trajnost koje krase sva Mercedes-Benz vozila.


Novi Sprinter sada dolazi i s prednjim pogonom koji omogućava dodatnu dopuštenu nosivost od 50 kg, a jedinstveni pogon na sve kotače s mogućnošću uključivanja i isključivanja za dostavna vozila nudi jedino Mercedes-Benz. U novom Sprinteru unutrašnjost je oblikovana potpuno iznova. Vozilo se pokreće bez ključa, serijskim Keyless Go gumbom, a inovativni MBUX sustav je odmah nakon primjene u A-klasi pronašao svoje mjesto u novom Sprinteru. MBUX može biti individualiziran i prilagođen korisniku. Dodirnete zaslon ili samo kažete "Hej Mercedes!“ i MBUX sustav ispunit će sve vaše želje i zapamtiti za ubuduće što volite, a što ne.


Subota u Automobilima Škojo bila je rezervirana za premijeru dvaju automobila. Nova A-klasa u cijelosti ponovno definira moderan luksuz u kompaktnoj klasi te stvara revoluciju unutrašnjeg dizajna. Tehnološki gledajući model je na prvom mjestu zahvaljujući MBUX – Mercedes-Benz User Experience sustavu, a nudi niz funkcija koje su prije bile rezervirane za luksuznu klasu. U određenim uvjetima vožnje prvi put je u mogućnosti voziti poluautonomno, a na zahtjev su dostupna MULTIBEAM LED prednja svjetla. Svi modeli nove A-klase pokretani su novim i učinkovitim dizelskim i benzinskim motorima te je iskoristivost ovog modela, iako je Mercedes-Benz zadržao sportski izgled, povećana. Uz koeficijent otpora zraka od 0,25 i prednji poprečni presjek (A) od 2,19 m2, nova A-klasa aerodinamični je lider u ovom segmentu. Jedinstvena unutrašnja arhitektura posebno je oblikovana avangardnim dizajnom prednje ploče te je prvi put uklonjen pokrov iznad instrumenata. Zahvaljujući tome, glavno tijelo prednje ploče, u obliku krila, izdužuje se od jednih do drugih vrata bez vizualnog diskontinuiteta. Široki zaslon je u potpuno samostojeći. Prednja ploča podijeljena je u dva trodimenzionalna vodoravna dijela: donji dio vizualno je odvojen od glavnog tijela s ”utorom” te kao da lebdi ispred prednje ploče.


Ponajveća gužva bila je ispred dva nova CLS-a. Ovaj sportaš pionir je novog dizajnerskog izričaja Mercedes-Benza, prepoznatljiv po jasnim obrisima i diskretnim linijama. Njegov karakter obilježava okvir rešetke koji se širi prema podvozju i isturenom prednjem dijelu. Druge značajke obuhvaćaju široka, nisko postavljena prednja svjetla i dvodijelna stražnja svjetla. Svi su modeli CLS opremljeni novim motorima: sa šest cilindara u redu i s četiri cilindra u redu, u dizelskoj i benzinskoj inačici. Proizvodni program motora za CLS potpuno je nov. Tu je CLS 350 d 4MATIC (210 kW/286 ks, potrošnja pri mješovitoj vožnji od 5,6 l/100 km), CLS 400 d 4MATIC (250 kW/340 ks, potrošnja pri mješovitoj vožnji od 5,6 l/100 km) i CLS d 450 4MATIC (270 + 16 kW/367 ks + 22 ks; potrošnja pri mješovitoj vožnji od 7,5 l/100 km).

 

Standardna oprema modela CLS je kao i obično iznimno bogata: značajke koje treba istaknuti obuhvaćaju LED prednja svjetla visokih performansi, 18-inčne naplatke kotača od lake legure s kombiniranim gumama, sustav za zadržavanje u prometnom traku, sustav za pomoć pri regulaciji brzine, 12,3 inčni zaslon medijskog sustava, ukrasno osvjetljenje u unutrašnjosti, uključujući osvijetljene uvodnike zraka, usluge Mercedes me connect i komunikacijski modul sa značajkom LTE. Luksuzna unutrašnjost modela CLS Coupé impresionira svojim čistim osnovnim linijama i ističe se senzualnim i gracioznim obrisima vanjštine. Odabir visokokvalitetnih materijala pokazuje zavidnu razinu završne obrade.

Sprinter potpuno opremljen za sigurnost


Sprinter je potpuno opremljen za sigurnost. Okvir karoserije zbog svoje je konstrukcije i sastava materijala osobito stabilan. Tri vrste kamera poboljšavaju ionako dobar pregled s mjesta vozača, a visokoučinkovita prednja LED svjetla, dostupna u dodatnoj opremi, na najbolji mogući način osvjetljavaju kolnik u tami. Nosač tereta u utovarnom prostoru pruža bolju zaštitu tereta od prljanja i krađe, a dvije LED svjetleće trake ispod krova osvjetljavaju utovarni prostor. Sprinter je vrhunski zaštićen i od korozije izvana uz 12-godišnje jamstvo protiv prohrđavanja. Dizelski motori u Sprinteru na jedinstven način kombiniraju snagu i ekonomičnost, s učinkovitim 4-cilindarskim dizelskim motorom OM651 ili sa suverenim V6 dizelskim motorom OM642. jedinim 6-cilindarskim motorom dostupnim u dostavnim vozilima. Sprinterov servisni interval najdulji je u segmentu - do 60.000 km.

MBUX - Mercedes-Benz User Experience


Multimedijalni sustav MBUX - Mercedes-Benz User Experience, zahvaljujući umjetnoj inteliganciji, ima mogućnost učenja. Može se individualizirati i prilagođavati korisniku. Značajka MBUX-a široki je zaslon kokpita visoke razlučivosti s uporabom na dodir, navigacijski zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti te inteligentna glasovna kontrola s prepoznavanjem prirodnog govora koja se aktivira riječima “Hej, Mercedes”. Dodirni zaslon dio je sveobuhvatnog MBUX koncepta kontrole na dodir – trijade koja uključuje dodirni zaslon, dodirnu površinu na središnjoj konzoli i dodirne tipke na upravljaču.