Regija
BRENDIRANJE OPĆINE

Feričanci će imati Festival frankovke
Objavljeno 14. lipnja, 2018.

FERIČANCI - Feričanci su naselje poznato po vinogradima, vinskim cestama, starim podrumima, a od jeseni i Festivalom frankovke. Enološku i gastromanifestaciju pokreće Općina i trebala bi predstavljati dodatni sadržaj u rujnu. Manifestacija će se održavati posljednjeg vikenda u rujnu kada su Feričanci tradicionalno prepoznatljivi po planinarskoj manifestaciji Kroz šume i vinograde. Cilj je okupiti vinare, stručnjake, spojiti proizvođače i potrošače kao i istaknuti potencijale frankovke sa željom stvaranja turističke i vinske prepoznatljivosti. Želja je općinskog vodstva brendirati Feričance kao destinaciju ruralnog turizma kroz enologiju i gastronomiju.

- Festival će za cilj imati turističku promidžbu i brendiranje Feričanaca, vinske ceste i vinskog muzeja. Kutjevo je poznato po Festivalu graševine, a mi ćemo imati Festival frankovke, jer su Feričanci prepoznatljivi po toj sorti – rekao je načelnik općine Marko Knežević.

Općina će manifestaciju organizirati u suradnji s vinarijom Feravino, Udrugom voćara, vinogradara i vinara te zainteresiranim OPG-ovima, jer je cilj promovirati i male vinare s feričanačkog područja te proizvođače domaćih autohtonih proizvoda.

Cjelokupni program osmislit će se tako da zadovolji potrebe i interes svih posjetitelja. Bit će prilike za degustaciju i vinske razgovore znatiželjnih posjetitelja i ljubitelja vina s vinarima, ali i kupnju vina.

Iako je u feričanačkom vinogorju zastupljena i graševina, naglasak je stavljen na frankovku, s obzirom na to da je ta sorta crnog grožđa pomalo zapostavljena i potisnuta od drugih sorti. Posljednjih godina, vinarija Feravino jedna je od najzaslužnijih za revitalizaciju frankovke i pozicioniranja Feričanaca kao središta frankovke.

Namjeru Općine da brendira Feričance kao vinsku destinaciju oduševljeno su dočekali mali vinari.

- Odlična priča i promocija feričanačkih vina, ali i domaće hrane. Turisti žele autohtoni sadržaj jer to je esencija turizma. Autentičnost je ključna riječ. Budimo to što jesmo, a ne da figurativno Nijemcima prodajemo njemačko pivo. Festival frankovke prilika je da posjetiteljima u Feričancima ponudimo našu priču i razvijamo turistički proizvod. Turizam se sastoji od emocija, doživljaja i priča. Za svaki novi događaj i priču treba vremena, no glavno da se kreće - rekao nam je jedan od vinara na području feričanačkog vinogorja. S. Fridl

Možda ste propustili...

PROLJETNI TRENING “AKTIVNE HRVATSKE”

Beli Manastir vježbat će s Asjom Petersen

Najčitanije iz rubrike