Tehno
HUAWEI RAZVIJA OSOBNOG ASISTENTA

Umjetna inteligencija omogućava reakciju na emocije korisnika
Objavljeno 15. lipnja, 2018.

Ideja prema kojoj softver može prepoznati raspoloženje korisnika i odgovoriti na prikladan način naziva se emocionalna umjetna inteligencija. Primjerice, ako osobni asistent prepozna da se korisnik osjeća usamljeno, razgovarat će s njim. Preduvjet za potpuni razvoj takve usluge softver je koji nema samo visok IQ (kvocijent racionalne inteligencije) nego i EQ (kvocijent emocionalne inteligencije). Takav softver mora jasno prepoznavati raspoloženja korisnika, kako mu se ne bi dogodilo da pogrešno protumači emociju, pa bijesnom korisniku, primjerice, pušta vrlo glasnu glazbu i tako ga još više razbjesni.

Huawei računa na brz napredak u tom segmentu zahvaljujući platformi HiAI, potpuno otvorenim, praktičnim ekosustavom koji uključuje Cloud usluge i napredne uređaje nove generacije. HiAI platforma baza je za neovisne developere koji mogu zajedno s Huaweijem razvijati rješenja i usluge na temeljima umjetne inteligencije, na zadovoljstvo korisnika, ali i uz maksimalno poštovanje privatnosti.

“Umjetna inteligencija bit će ključni faktor koji će oblikovati tržište pametnih telefona u idućih 5 do 10 godina. Transformirat će interakciju ljudi s uređajima, naučiti ono što njegovi korisnici žele, a to bi moglo izmijeniti postojeće poslovne modele u mobilnoj industriji”, izjavio je Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group.

Razvoj umjetne inteligencije i njezina praktična primjena imaju ogroman gospodarski potencijal. Huawei procjenjuje da bi u idućih sedam godina umjetna inteligencija mogla povećati vrijednost globalne digitalne ekonomije oko 10 bilijuna dolara. Najveću gospodarsku korist od toga imat će zemlje s dovoljno snažnom IT infrastrukturom koja može podržavati snažan rast protoka podataka jer jedino takva infrastruktura može omogućiti razvoj umjetne inteligencije.M.R.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike