Objavljeno 13. lipnja, 2018.
Institut Andizet na OLJK-u 2017. organizirao je praizvedbu hepeninga Vilijun prema istoimenom romanu Jasne Horvat objavljenog 2016. u izdanju Naklade Ljevak.
Godinu dana kasnije, Institut Andizet primio je nagradu FUL KULTURNO koju dodjeljuje Suberbrands za najbolji niskobudžetni događaj u kulturi. Josipa Mijoč podsjeća, kako je Institut Andizet udruga studenata i profesora Ekonomskog fakulteta u Osijeku te zaključuje kako je FUL KULTURNO potvrda da ekonomska struka uspješno daje smjernice kulturnim aktivnostima. Mišljenja je kako OLJK ima priliku preuzimati iskustva od Instituta Andizet posebice imajući u vidu kako je nagrađeni hepening Vilijun prošle godine primio svega 7000 kuna iznosa za postavljanje na scenu OLJK-a.
Jasna Horvat, autorica romana “Vilijun”, istaknula je redateljsku ulogu Roberta Raponje, koji je uz umjetničko oblikovanje, uprizorenja iznimno nadahnuto vodio mlade glumačke snage s Umjetničke akademije. Kako je brendiranje marketinški postupak, za dobivanje nagrade FUL KULTURNO nije bilo dovoljno postaviti uprizorenje, nego ga i popratiti brojnim drugim marketinškim i multimedijalnim aktivnostima.
Ana Zrnić, predsjednica Instituta Andizet, navodi kako je brendiranje hepeninga Vilijun bio zahtijevan proces u kojemu su članovi Andizeta uspješno komunicirali na društvenim mrežama, izrađivali multimedijske popratne sadržaje, komunicirali s medijima i promovirali hepening Vilijun u Hrvatskoj, Europi i u Kini. N.Vekić