Novosti
ANALIZA DRUŠTVENOG UTJECAJA

Radio i dalje najkonzumiraniji lokalni medij
Objavljeno 12. lipnja, 2018.

Analiza društvenog utjecaja Fonda za pluralizam i raznovrsnost elektroničkih medija i učinaka sufinanciranih programa na lokalnoj i regionalnoj razini od 2013. do 2015., koju je u ponedjeljak predstavila Agencija za elektroničke medije (AEM), pokazala je da su najviše konzumirani mediji lokalne radiostanice, koje prati 62 posto ispitanika, a slijede lokalne televizijske postaje s 46 posto, regionalni portali s 45 posto i lokalne tiskovine s 44 posto ispitanika. Autori studije Ivan Burić i Pero Desović iz agencije Ipsos Puls iznijeli su na predstavljanju u Novinarskom domu rezultate istraživanja o zadovoljstvu programima ili emisijama koje sufinancira Fond, prema kojima su svi potpomognuti medijski sadržaji na skali od 1 do 5 dobili ocjenu 3,85. Najbolje su ocijenjeni sadržaji na radiju ocjenom 3,94, slijede programi na portalima i elektroničkim publikacijama s 3,75 i televizijski sadržaji ocjenom 3,73. Desović je istaknuo da su, prema istraživanju, najveći problemi u lokalnom programskom sadržaju zavisnost od političkih centara moći i prilagođavanje političkim okolnostima, što izaziva nedostatak vjerodostojnosti lokalnih medija. "Nedostatak financijskih sredstava i loša produkcija, uz mlade nespecijalizirane i neiskusne novinare, dovodi do nemarnog poluprofesionalizma", istaknuo je Desović govoreći kako nakladnike lokalnih medija percipira publika. H

Možda ste propustili...

NEPRAVOMOĆNA PRESUDA U AFERI HEP-DIOKI

Ježić i Sanader oslobođeni jer nema dokaza

"IDENTITET I MARKA REPUBLIKE HRVATSKE"

Predsjednica za brend Hrvatske

VELEPOSLANIK KOHORST:

Privucite kapital iz SAD-a

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana