Ekonomija
UDRUGA BABY BEEF

Tovljači predstavljaju novu oznaku
Objavljeno 29. svibnja, 2018.

Udruga uzgajivača i tovljača junadi Baby Beef već duže se zauzima za novi brend domaćih proiozvođača iz svoje branše, a intencija je to i njezina novog vodstva na čelu s nedavno izabranim novim predsjednikom Darkom Celovcem. Riječ je o brendu Hrvatska junetina Udruge Baby Beef, kojim tovljači žele staviti naglasak na domaće juneće meso. Novi brend bit će predstvljen u utorak, 5. lipnja, u Zagrebu. Kako je u ime Baby Beefa izvijestila Sonja Hodak, za tu prigodu priprema se prezentacija, ali i degustacija prvih proizvoda koji su ponijeli tu robnu marku. - Udruga će nuditi široku lepezu mesnih proizvoda Hrvatske junetine – od kvalitetnih odležanih odrezaka, svježeg mesa do poznatih roštiljskih delicija. Domaćin će biti novi predsjednik BB-a Darko Celovec, zajedno s članovima svog upravnog odbora. S.Ž.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike