Ekonomija
ODRŽANA PROMOCIJA HRVATSKIH VINA U MÜNCHENU

Izvoz vina u Njemačku porastao za 13 posto
Objavljeno 21. svibnja, 2018.

Njemačka je jedno od pet najvećih izvoznih tržišta za naše proizvode. Kada govorimo o vinarstvu, ona nam je drugo izvozno tržište, no s obzirom na to da su Nijemci naši turisti koji ostvaruju najveći turistički promet, još ima potencijala kako bi se izvozna brojka povećala. Rekao je to predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) Luka Burilović na promociji hrvatskih vina pod brandom Vina Croatia – vina mosaica1, koja se održavala od 18. do 20. svibnja na Wittelsbacherplatzu u Münchenu u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

- Ovakvim akcijama pokušavamo domaćim vinarima pomoći da dođu do novih tržišta i novih kupaca, a promocije s HTZ-om nastavit ćemo i u drugim zemljama iz kojih dolaze turisti u Hrvatsku - dodao je Burilović. Na ovom se događaju predstavilo 12 hrvatskih tvrtki: Aura Delikatessen, Baba delicije – Kuća pršuta, Badel 1862, Dingač Skaramuča, Kutjevo, Maraska, OPG Rajka Dvanajščak, Osilovac – Feravino, PP Orahovica, PZ Masvin, PZ Vrbnik i Zigante Tartufi.

Hrvatska je na ovo zahtjevno tržište u 2017. izvezla vina u vrijednosti većoj od dva milijuna eura, te nam je Njemačka i dalje drugo izvozno tržište, nakon BiH, sa 16 posto u ukupnom izvozu hrvatskih vina. U istom smo razdoblju iz Njemačke uvezli vina u vrijednosti od 1,96 milijuna eura te je na četvrtom mjestu uvoznih tržišta. “Ukupno gledajući, 2017. u odnosu prema 2016. godini izvoz vina povećao se za 13 posto, dok se uvoz povećao za 2 posto. Najviše vina u Njemačku izvozimo u bocama po prosječnoj cijeni od 2,64 eura/l, što je 93 % količinski odnosno 95 % vrijednosnog izvoza vina prema Njemačkoj. Iz Njemačke uvozimo uglavnom pjenušava vina i vina u bocama. Z.Rupčić

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

2

HRVOJE STOJIĆ, EKONOMSKI ANALITIČAR HUP-A

Turisti u Hrvatskoj troše oko 150 eura dnevno, u Italiji i Španjolskoj prosječno 250, a u Francuskoj 550

3

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora