Objavljeno 3. svibnja, 2018.
Glačanje i čišćenje kuhinje najkompliciraniji su među kućanskim poslovima
Živimo u 21. stoljeću i gotovo je sve digitalizirano, osim kućanskih poslova. Mnoge od nas to čini izrazito nervoznima kad dođe vrijeme da se prihvatimo svakodnevnih zadataka, što posebno vrijedi za pranje rublja. Budući da posljednje inovacije ne koristimo često, pranje rublja postaje komplicirani kućanski posao, koji oduzima više vremena nego što bi trebao.
Istraživanje o navikama potrošača pokazuje, naime, kako se u kućanskim poslovnima može uživati sve dok rabimo proizvode koji nam te svakodnevne zadatke olakšavaju i u njih unose zabavu, što su izjavili gotovo svi ispitanici (njih 96 %). Podatci su prikupljeni u online anketi koju je Bilendi proveo za kompaniju P&G. Anketa na temelju potrošačkih navika istražuje kako poboljšanja u razvoju proizvoda mogu učiniti svakodnevne kućanske poslove ugodnijima.
Slobodno vrijeme
- Istraživanje je potvrdilo kako potrošači ne mrze pojedinačne kućanske poslove, nego način na koji ih obavljaju. Kao pionir u tehnologiji i inovacijama, tragamo za tehnološkim rješenjima koja pranje rublja čine lakšim i ugodnijim kućanskim poslom. Na taj način potrošačima pojednostavljujemo život, osiguravajući im vrhunske rezultate i dovoljno slobodnog vremena da se posvete onome što im je zapravo važno - izjavila je Malgorzata Mejer, glasnogovornica kompanije P&G za središnju Europu.
S druge strane, kad bi postojala lista najomrznutijih poslova, definitivni pobjednik bilo bi glačanje. Istraživanje je pokazalo kako 38 % ispitanika smatra da su glačanje i čišćenje kuhinje (35 %) najkompliciraniji među kućanskim poslovima, istaknuvši da oduzimaju previše vremena i zahtijevaju više koraka kako bi se obavili.
Pranje rublja, s druge strane, ispitanici smatraju jednostavnim (89 %), ali ne i zanimljivim: gotovo polovina tvrdi da je pranje rublja dosadno i da oduzima previše vremena, a jedan od troje potrošača ističe kako mrzi prati rublje.
Bjelina rublja
Također, u 90 % ispitanika pranje rublja izaziva osjećaj zabrinutosti, a na vrhu liste su briga kako učinkovito ukloniti mrlje (63 %), kako da boje ostanu postojane (43 %) i kako da bijelo ostane bijelo (39 %).
Gotovo polovina žena i trećina muškaraca zabrinuti su kako održati bjelinu rublja, a muškarci (11 %) više se nego žene (6 %) brinu o tome koliko dugo traje proces pranja rublja.
Većinu potrošača zabrinjavaju mrlje koje mogu ostati na odjeći pri pranju, 70 % njih kaže kako su doživjeli da mrlja zbog koje su se brinuli pranjem nije uklonjena.
Zanimljivo je kako se podatci mijenjaju kada se govori o pranju rublja s kapsulama 3 u 1. Od ispitanika koji su probali 3 u 1 kapsule njih čak 96 % misli da je to najjednostavniji i najugodniji način pranja rublja i pravi izbor za sve probleme oko pranja rublja. Polovina ispitanika koji koriste 3 u 1 kapsule tvrde da nisu imali problema s doziranjem deterdženta, a više od dvije trećine korisnika tvrdi da su rijetko ili nikad iskusili nered tijekom pranja.J.Kn.