Autoglas
PREMIJERA: TOYOTA RAV4

Došla peta generacija pojma za SUV vozila
Objavljeno 17. travnja, 2018.
Auto je ugodne vanjštine, a unutrašnjošću će dominirati digitalne forme i velike površine pod LCD ekranima

Toyota RAV4 definitivno je sinonim za nastanak i kasniji silni razvoj SUV automobila. Prvotno u dvjema dimenzijama, pa tako i kao kratka verzija s jednim parom vrata i praktički zamalo bez prtljažnog prostora, danas se, u svojoj petoj generaciji, razvila u vrlo voluminozno i nadasve raskošno vozilo.

Vizualno, RAV4 se mijenjao. I dok je u prve tri generacije bio kompaktniji i na neki način zaglađenijih formi, posebno u spojevima pojedinih volumena, od prošle generacije svjedočimo oštrijim rezovima, jasnijim razdjelnicama. No, to je postupak kojemu je bila podvrgnuta gotovo cijela Toyotina gama. Ono što nam, pak, pokazuje najnoviji Auris, raskošniji su oblici, hrabrije forme, naglašeniji prednji i stražnji kraj. Vrlo se slično može ustvrditi i za RAV4 koji dolazi za najviše godinu dana. Automobil je to apsolutno ugodne vanjštine, a unutrašnjošću će dominirati digitalne forme i velike površine pod LCD ekranima. O kvaliteti materijala kad je Toyota u pitanju nikad ne treba dvojiti.

Dužina je ostala ista te iznosi 4,6 metara. Visina je pak narasla za centimetar, do 1,85 metara, dok se najveći pomak, koji pridonosi voluminoznosti unutrašnjosti te udobnosti vožnje, ogleda u međuosovinskom razmaku – narastao je za tri centimetra te sada iznosi 2,69 metara. Taj podatak treba zahvaliti i uvođenju nove TNGA platforme koju koriste još i Prius, C-HR te Auris.

Kod motora trebao bi u cijelosti izostati dizelaš. Postupak je to koji pratimo još od predstavljanja crossovera CH-R, a nastavljen je s Aurisom. Njega Toyota supstituira s jednim od najrazvijenijih hibridnih sustava u automobilskom svijetu. Pa istaknimo kako se očekuju benzinski motori zapremnine dvije litre te 2,5 litara. Voluminoznijem će se pridružiti i po jedan elektromotor na svakoj osovini, što je novost, čime će se dobiti jako veliku snagu, ne manju od 250 KS uz ne baš pretjeranu potrošnju, posebno kad je riječ o tako velikoj snazi. Rav4 će i u petoj generaciji biti u ponudi s manualnim te automatskim mjenjačem, kao i s pogonom na sve kotače.

Peta generacija Toyote RAV4 u prodaju kreće prvih mjeseci 2019. godine.

Kreće u prodaju u prvoj polovini iduće godine

Možda ste propustili...

TALIJANSKA POLICIJA POHVALILA SE SA NOVIM "KONJEM U SVOJOJ ERGELI"

Lamborghini Urus za policajce

CX-80 UDOBNOST, PRAKTIČNOST I SVESTRANOST

Nova perjanica Mazde sa 7 udobnih sjedala