Autoglas
ZAGREB AUTO SHOW 2018.

Kreće šestodnevno ludilo za ljubitelje automobilske industrije
Objavljeno 10. travnja, 2018.

S današnjim danom otvara se Zagreb auto-show, 15. salon automobila i prateće industrije. Trajat će do nedjelje, 15. travnja, na cijelom prostoru Zagrebačkog velesajma i okupiti više od 460 izlagača iz 34 zemlje te 85 brendova vozila. Među njima neće biti i Rimac automobili. Prema riječima direktorice Zagrebačkog velesajma Dine Tomšić, i ove se godine na tom najatraktivnijem i najposjećenijem sajmu ZV-a očekuje oko 150 tisuća posjetitelja, koliko ih je bilo i na zadnjem Zagreb auto-showu 2016. godine.

Osim 133 premijere automobila, od kojih je jedna svjetska vicepremijera, tri europske vicepremijere i 36 hrvatskih premijera, organizatori najavljuju i brojne premijere gospodarskih vozila, motocikala i prvi put kampera. “Zagreb auto-show ove je godine prepun inovacija i noviteta, a dobar je i tržišni trenutak, jer se uz novu regulativu tržište automobila u Hrvatskoj dinamiziralo te je od početka ove godine do kraja ožujka zabilježena 30 posto veća prodaja automobila”, istaknula je Tomšić.

U sklopu sajma održat će se i bogat popratni stručni program, brojne prezentacije na središnjem zagrebačkom Trgu bana Jelačića te atraktivne zabavne priredbe za publike. Zahvaljujući organizatorima na tako važnoj priredbi za grad Zagreb, ali i Hrvatsku, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić podsjetio je da je, nakon velike pauze od 2008. pa do 2016. godine, Zagreb auto-show ponovno krenuo te ocijenio da je to sad već “dijete koje dobro hoda”.

- Salon automobila na Zagrebačkom velesajmu neprocjenjivo je vrijedan za gospodarstvo, turizam i ugostiteljstvo Zagreba i cijele Hrvatske, a ako sve bude prema planovima Hrvatska bi za oko dvije godine mogla dobiti i Svjetski kup u auto-reliju na čemu sada intenzivno radimo, istaknuo je Bandić, dodajući da bi za to trebala i podrška hrvatske Vlade. Na novinarsko pitanje hoće li na ovom Zagreb auto-showu nastupiti i Rimac automobili, Bandić je odgovorio da je Rimac jako važan, ali da neće. Uz napomenu kako osobno poznaje tu obitelj, zagrebački je gradonačelnik istaknuo da Rimac ima svoj svjetski put i da Zagreb auto-show može i bez njega opstati.

Generalni partner i ovogodišnjeg Zagreb auto-showa je naftna kompanija Ina, čija je direktorica korporativnih komunikacija Marina Burazer poručila da su nafta i automobilska industrija uvijek u simbiozi te dijele proces tranzicije u kojemu se danas obje nalaze. Ivo Ivančević iz HGK-ovog udruženja trgovine motornim vozilima istaknuo je da je u prvim mjesecima ove godine Hrvatska među prvima u regiji prema prodaji novih automobila te ima što pokazati i na najavljenom sajmu.H

Možda ste propustili...