Učionica
U PRIPREMI ČETVRTI POPULARIZACIJSKI SIMPOZIJ KREATIVNE INDUSTRIJE U OSIJEKU

„Os mreža“ tema Kreativne riznice 2018.
Objavljeno 11. ožujka, 2018.

Kreativna riznica, popularizacijski simpozij kreativne industrije Ekonomskoga fakulteta u Osijeku, ove se godine organizira pod nazivom „Os mreža“ i svojim nazivom upućuje na promišljanje umrežavanja heterogenih kreativaca unutar kreativne industrije koja se još uvijek nalazi u procesu institucionaliziranja.

Nakon triju uspješnih godina održavanja i Državne nagrade za znanost, koju je Kreativnoj riznici dodijelilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja, „rizničari“ su se ponovno okupili kako bi programski osmislili četvrtu Kreativnu riznicu koja će se održati od 18. do 21. travnja 2018. na Ekonomskom fakultetu u Osijeku uz potporu šire zajednice. U okviru Kreativne riznice izlagači (amateri, profesionalci, znanstvenici i stručnjaci) radionicama, multimedijalnim izlaganjima, performansama, ali i neformalnim oblicima komuniciranja predstavljaju svoje projekte, kreativne proizvode i umjetničke sadržaje. Kreativna riznica svoje ključne poruke usmjerava na povezivanje dionika kreativne industrije te njegovanje kulturnih potencijala i njihovo preoblikovanje u kreativne prakse. Predsjednica Programskoga odbora izv. prof. dr. sc. Josipa Mijoč smatra kako su društvene znanosti one koje su pozvane svojom znanstvenom metodologijom istražiti kreativan sektor, a informiranjem i upućivanjem mlađih dobnih skupina omogućiti njegov budući rast. Navodi kako postavljene ciljeve Kreativna riznica ostvaruje programskim ustrojem te najavljuje promjene. Manifestacija je ove godine podijeljena u 12 područja koja simbolički predstavljaju 12 sektora kreativne industrije. „Rizničari“ ne odustaju od izgradnje „interijera koji podučavaju“ te će i ove godine ponuditi nov dizajn prostora. Interijerski koncept osmislila je Dora Radl Ćućić te ga izgrađuje uz pomoć 70-ak studenata volontera. Prostor će ove godine prenositi poruku sukladnu krovnoj temi simpozija, a ona glasi: „Umreži se!“

Koordinatorica projekta Ana Zrnić Kreativnu riznicu označuje modelom za aktivno učenje studenata i srednjoškolaca o projektima iz područja kreativne industrije, ali i mjestom aktivnoga uključivanja građana u kreativne umjetničke i kulturne procese.

Iva IŽAKOVIĆ
Od 4. travnja 2000 besplatnih ulaznica

Kreativna riznica, svojevrstan trezor kulture, kreativnosti i inovacija, svake godine privlači sve veći broj zainteresiranih posjetitelja i oni se broje u tisućama. Od 4. travnja 2018. posjetitelji će moći preuzeti 2000 besplatnih ulaznica putem mrežne stranice www.kreativna-riznica.com. Dobro su došli svi čija su promišljanja naklonjena temama koje Kreativna riznica javno istražuje i o kojima problematizira.

Možda ste propustili...