Kultura
PUBLIKACIJA ZA INVESTITORE ZAPAKIRANA U BETONSKU KUTIJU

Naslovnica vidljiva tek kada se polije vodom
Objavljeno 10. ožujka, 2018.

ZAGREB - Publikacija za investitore u naselje Nikola zapakirana je u betonsku kutiju čija se naslovnica može potpuno vidjeti tek kada se polije vodom, a osmislili su ju Bruketa & Žinić & Grey.

Danas kada su gotovo sve informacije posredovane kroz ekrane različitih veličina, fizičko sredstvo komunikacije ima posebnu težinu. Agencija Bruketa & Žinić & Grey doslovce se pozabavila težinom pri izradi publikacije.

Riječ je o najvećem premium urbanističkom projektu revitalizacije na Jadranu ukorijenjenom u lokalnu kulturu i nasljeđe. Brošura dolazi umetnuta u betonski blok simbolizirajući kamen temeljac, obećanje građevine ili infrastrukture koja tek treba postati opredmećena iz vizije arhitekta u fizički prostor.

Vizionar je u ovom slučaju Nikola Bašić, a koji je široj javnosti poznat po djelima Pozdrav suncu i Morske orgulje u Zadru. Investitor tako doslovce u ruke dobiva svoj kamen temeljac koji ga poziva na investiranje u naselje Nikola.

Radi se o posve novoj životnoj cjelini na području Soline, u Zablaću kraj Šibenika, opsežnome projektu sa stambenim, turističkim, poslovnim i društvenim sadržajima u harmoniji s prirodom i morem, inspiriranome mediteranskim načinom života.

Temeljni element koji je utjecao na oblikovanje naselja je voda, točnije more. U prošlosti isušen zbog solane, prostor je kasnijim poplavljivanjem pretvoren u uvalu, dok je danas Nikola Bašić ponovno inkorporirao more u buduću viziju naselja čineći ga dominantnim faktorom arhitektonskog formiranja na principu autohtonih jadranskih lučica.

- Voda je zbog toga i ključan element u otkrivanju sadržaja brošure, jer tek kada se prelije vodom, betonski poklopac otkriva što se nalazi ispod - kaže Andrej Gagić, copywriter.

- Sama je brošura tako vizualno i taktilno u dihotomiji s naizgled masivnom i grubom vanjštinom i suptilno dizajniranim sadržajem. Njezini su grafički elementi, osim morem, inspirirani tradicionalnom jadranskom arhitekturom poput suhozida i gromača, dok je važan fokus prilikom dizajna bio potencijalnim investitorima omogućiti brz i jednostavan pregled informacija, ovisno o tome koliko imaju vremena - kaže art direktorica Mirna Ptiček.

Cjelokupan dizajn tako spaja moderno i tradicionalno, artificijelno i prirodno, baš poput samog naselja koje svojim budućim stanovnicima želi omogućiti suvremenu kvalitetu života u tradicionalnome mediteranskom ambijentu. N.Vek.

Brošura je vizualno i taktilno u dihotomiji s naizgled masivnom i grubom vanjštinom i suptilno dizajniranim sadržajem

Možda ste propustili...

SPOT “VOLJENO MOJE” ANTONIJE BUDANO

Težina i istinska ljepota majčinstva

NOĆ KNJIGE U VINKOVCIMA

Prvi put u novoj zgradi Knjižnice

Najčitanije iz rubrike