TvObzor
EUROSPORT

Prve digitalne Olimpijske igre pratio rekordan broj gledatelja
Objavljeno 9. ožujka, 2018.

Zimske olimpijske igre u PyeongChangu su završile i Discovery je ispunio svoj zadani cilj da ih diljem Europe prati više ljudi na više ekrane nego ikada prije. ZOI 2018. ostat će zapisane kao prve digitalne Olimpijske igre koje su se mogle pratiti diljem Europe, i koje su oborile rekorde gledanosti putem televizijskih kanala i digitalnih platformi Eurosporta.

Doseg digitalnih i društvenih platformi Discoveryja i Eurosporta iznosio je rekordnih 76 milijuna ljudi – čime je više nego udvostručen prosječan broj korisnika te dosegnuta nova i mlađa publika. Gledatelji su u rekordnom broju prihvatili inovativnu produkciju Discoveryja koja je osigurala sveobuhvatan prijenos svakog trenutka uživo na digitalnim platformama te najbolje stručnjake i analize natjecanja u Eurosport cube studiju. Prvi put Discovery je prikupljao podatke na svim platformama pomoću nove metode mjerenja koju je odobrio Međunarodni olimpijski odbor te napravio sveobuhvatni prikaz dosega Zimskih olimpijskih igara diljem Europe. Mjerni podaci zajednički obuhvaćaju Total Video, free-to-air, pay-TV, online i društvene mreže kompanije i njezinih partnera. Bez obzira je li riječ o tabletima, mobitelima ili tradicionalnim televizijskim ekranima, korisnici su tražili i pronalazili Olimpijske igre na više novih platformi. Discovery je sa svojim vodećim sportskim brandom, Eurosportom, omogućio personalizirani i nenadmašan doživljaj gledanja Igara u Europi, kroz integriranu Eurosport aplikaciju, Eurosport.com i Eurosport Player, vodeću sportsku streaming uslugu.

Najčitanije iz rubrike