Ekonomija
OTVOREN SAJAM TURIZMA ITB U BERLINU

HTZ je predstavio novi dizajn štanda
Objavljeno 8. ožujka, 2018.

U Berlinu je jučer svečano otvoren najveći svjetski turistički sajam ITB, na kojem Hrvatska turistička zajednica premijerno nastupa s novim dizajnom štanda koji će se koristiti do 2022. godine. Na sajmu su prisutni ministar turizma Gari Cappelli te direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji će se tijekom sajma u Berlinu susresti s brojnim važnim partnerima s njemačkog tržišta poput Jet2com, TUI, Expedia, Olimar, Germania, Eurowings, Condor, Thomas Cook Njemačka i drugima.

„Hrvatska je danas jedna od najatraktivnijih svjetskih hit turističkih destinacija, a kako bi zadržali status hit turističke destinacije, moramo pratiti trendove i kontinuirano jačati prepoznatljivost na turističkom tržištu. Upravo zato u promotivnom segmentu Hrvatska mora biti prezentirana kroz odgovarajući suvremeni vizualni koncept koji će moći privući turiste iz cijeloga svijeta. Svoj doprinos u tome svakako ima ulaganje u kvalitetu vizualnog identiteta. Novim štandom dominira namještaj proizveden u Hrvatskoj, a novim dizajnom ponovno namećemo trendove te dokazujemo svoju kreativnost i inovativnost“, rekao je direktor Staničić naglasivši važnost i promotivnih aktivnosti na njemačkom tržištu.

„Koliko nam je važno njemačko tržište i njemački gosti potvrđuje podatak da najviše sredstava predviđenih za marketinške aktivnosti ulažemo upravo na ovo tržište“, zaključio je Staničić.

„Pozitivne reakcije posjetitelja na sajmu ITB potvrđuju poziciju Hrvatske kao hit turističke destinacije. U 2018. godini očekujemo gotovo tri milijuna gostiju iz Njemačke, a posebnu pozornost usmjeravamo još boljem direktnom aviopovezivanju između naših zemalja. Ove nas godine očekuje više od dvadeset novih aviolinija iz Njemačke koje će povezati brojne destinacije u Hrvatskoj s Njemačkom tijekom svih dvanaest mjeseci“, istaknuo je ministar Cappelli te dodao kako će veliki fokus u daljnjim promotivnim i razvojnim aktivnostima biti na snažnijem razvoju selektivnih oblika turizma kao što su zdravstveni, ciklo, enogastronomski, ruralni i mnogi drugi koji su vrlo zanimljivi posjetiteljima s ovog tržišta. Tijekom prvoga dana sajma najveći je interes izazvao upravo novi koncept i kreativno rješenje nastupa HTZ-a na turističkim sajmovima. Riječ je o radu „Povezivanje raznolikost i otvorenost“, tima Grupa + Arhikultura (Tihana Taraba, Filip Despot, Tvrtko Topić).

Na sajmu ITB, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstavlja i 21 suizlagač: TZŽ Splitsko-dalmatinske, TZŽ Šibensko-kninske, TZŽ Dubrovačko neretvanske, TZ Grada Zagreba, TZO Ston, Croatia Airlines, ID Riva, Katarina line, Valamar, Maistra, Perfecta Travel, Aronda Adriana Travel, Aminess (Laguna Novigrad), Plava Laguna, Abacus Tours, Crvena Luka, Liburnia Riviera hotels (Remisens), Sunčani Hvar, The Yachting Club, Arena Hospitality Group te Maricom d.o.o. Na sajmu se predstavlja više od 180 zemalja svijeta s pet kontinenata, a tijekom održavanja posjeti ga više od 150.000 posjetitelja. Procjenjuje se da se tijekom sajma ugovore poslovi vrijedni sedam milijardi eura.Z.Rupčić

Novim štandom dominira namještaj proizveden u Hrvatskoj

Možda ste propustili...

NAJUSPJEŠNIJI PODUZETNICI

HS Produkt dobio Zlatnu bilancu Fine

ZADRUGA HRVATSKIH BRANITELJA I PODRAVKA

Otkup 7000 tona voća, povrća i žitarica

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

STIŽE KINESKA INSPEKCIJA

Hrvatska poduzeća žele dozvole za izvoz tune, mlijeka i peradi u Kinu

2

PODUZETNIK GODINE

Pobjednik Rubens Menin

3

ZADRUGA HRVATSKIH BRANITELJA I PODRAVKA

Otkup 7000 tona voća, povrća i žitarica