Mozaik
L'ORÉAL BRANDSTORM

Frizerski salon budućnosti
Objavljeno 6. ožujka, 2018.

Svjetsko studentsko natjecanje L'Oréal Brandstorm 26. godinu zaredom nastavlja postavljati izazove sudionicima, a ovogodišnji je osmišljavanje frizerskog salona budućnosti.

Istraživanje provedeno u Americi, Italiji, Francuskoj i Njemačkoj pokazalo je da u posljednje vrijeme pada učestalost posjeta frizerskom salonu, unatoč tome što žene i dalje percipiraju svoju kosu kao simbol ženstvenosti i osobnosti. Sudionici imaju za cilj privući posjetitelje u frizerske salone koji su u ovom trenutku tek mjesta sa snažnim potencijalom, ali nedovoljno iskorištena.

Najbolje studentske timove L'Oreal u Parizu nagrađuje trima nagradama - za najbolju promociju brenda L'Oreal Professionnel (Brand award), za najbolju tehnološku inovaciju (Tech award) te društvenu odgovornost zamišljenog koncepta (CSR award), a svaka nagrada nosi novčani iznos u vrijednosti 10.000 eura. Projekt Brandstorm ujedno je i važan regrutacijski kanal koji otvara vrata jedne od najuspješnijih multinacionalnih kompanija studentima, čemu u prilog govori i brojka od gotovo 200 sudionika svake godine kojima se pruži prilika za zaposlenje u tvrtki L'Oréal.

Gotovo 200 žena u četiri zemlje svijeta u istraživanju je izreklo svoja iskustva i stavove vezane uz posjet frizerskom salonu. Tako su pronađena tri razloga koja objašnjavaju prorijeđenu frekvenciju odlazaka u frizerski salon. Klijentice su istaknule kako salon nije prilagođen njihovom modernom lifestyleu, više ne ispunjava njihova beauty očekivanja i ne potiče želju. Ograničeno radno vrijeme, usluge koje traju predugo, izostanak osjećaja ugode i komfora te osjećaja uvažavanja i poštovanja od strane osoblja ističu kao argumente zbog kojih same stvaraju novu kućnu rutinu brige o kosi. Također, frizerski salon opisuju mjestom koje inhibira želje i očekivanja posjetiteljica, ističući da je pristup frizera često tehnički orijentiran, ne uzimajući u obzir ljepotu u cjelini, a usluga nedovoljna personalizirana. Tako se ovogodišnji Brandstorm zadatak, zasnovan na provedenom istraživanju, sastoji od osmišljavanja profesionalnog salona budućnosti, odnosno osmišljavanja i povezivanja novih usluga, digitalnih rješenja i povezanih tehnologija u frizerskom segmentu.

Na Brandstormu 2018. mogu sudjelovati timovi studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji su stariji od 18 godina te imaju manje od dvije godine radnog staža, u što nisu uključena pripravništva, stipendije i ljetni poslovi. Moraju biti formirani u timove po troje koji studiraju u istoj državi te se njihov sastav ne smije naknadno mijenjati nakon predaje pitcha (prezentacije ideje u tri slajda). Predani materijali moraju biti na engleskom jeziku, a projekti će u svakoj fazi moći osvojiti 100 bodova, pri čemu inovativnost (innovative) odnosi 30 % ocjene, korisnost (useful) 30 %, primjenjivost (feasible) 20 % te mogućnost modifikacije (scalable) 20 %. Ne mogu sudjelovati studenti koji su već bili na prethodnim Brandstorm natjecanjima.M.R.

Možda ste propustili...

OSMI “NOĆNI FRIZ” ODRŽAN U HOTELU OSIJEK

Avangardne frizure i haljina od novina

POKRENUT DEMOKRATSKI PROJEKT

Hrvatske pjesme za prvu EU Pjesmaricu

WORLD TOP MODEL 2018.

Marta Malenica šesta

Najčitanije iz rubrike