Autoglas
PREMIJERA: AUDI A6 LIMOUSINE

Multitalent u luksuznoj klasi
Objavljeno 6. ožujka, 2018.
Brojne su inovacije dizajneri i inženjeri unijeli u novi Audi A6. Riječ je o digitalizaciji, udobnosti i sportskim značajkama

Audi je s novim modelom A6 predstavio osmu generaciju uspješne limuzine, unoseći u ovaj segment brojne inovacije. Odnosi se to na digitalizaciju, udobnost i sportske značajke - pravi multitalent u luksuznoj klasi.

Karoserija novog Audija A6 pridonosi opuštenoj atmosferi u kabini. Jedan faktor je napredna aerodinamika: uz minimalni koeficijent otpora zraka od 0,24 i zahvaljujući sofisticiranoj aeroakustici, limuzina ostaje ugodno tiha čak i pri visokim brzinama. Drugi faktor je visoka krutost karoserije, što čini osnovu za osjećaj vrhunske kvalitete i sportsko upravljanje. Audi za osnovu karoserije koristi inteligentno pomiješanu konstrukciju od čelika i aluminija. Komponente, poput kupole prednjeg ovjesa, napravljene su od aluminija, kao i vrata, poklopac motora/prtljažnika i branici.

Unutrašnjost novog Audija A6 još je veća nego kod odlazećeg modela. Prostor za noge na stražnjim sjedalima veći je od odlazećeg modela i ključnih konkurenata. Prostor za glavu i ramena na prednjim i stražnjim sjedalima također je veći nego kod odlazećeg modela. Prtljažnik ima veću širinu otvora za utovar, a kapacitet ostaje nepromijenjen i iznosi 530 litara. Poklopac prtljažnika može se otvoriti potezom noge ispod stražnjeg branika.

Intuitivnu uporabu omogućuje potpuno digitalni MMI sustav sa zaslonom osjetljivim na dodri. Mnogobrojna rješenja povezivosti i pomoći u vožnji znak su umrežene inteligencije. Unutrašnjost je sustavno digitalizirana i u ovom segmentu predstavlja revoluciju. Ovjes kombinira uglađenu udobnost vožnje i visoku stabilnost s unaprjeđenim sportskim značajkama. Radi praktičnosti i učinkovitosti svi motori standardno uključuju mild hybrid sustav.

Za početak prodaje na europskim tržištima, novi Audi A6 ima dva snažna, uglađena motora – jedan dizelski i jedan benzinski. Benzinski motor razvija snagu od 250 kW (340 KS), a brzina mu je elektronički ograničena na maksimalnih 250 km/h. Dizelski 3.0 TDI motor razvija snagu od 210 kW (286 KS). Ova dva motora standardno se isporučuju s quattro pogonom na sve kotače, čija se izvedba mijenja ovisno o specifičnoj postavi.

Prodaja novog Audija A6 na njemačkom tržištu započet će u lipnju, a uvođenje u Hrvatskoj očekuje se u srpnju.

Milan BUGARIĆ