Osijek
POTROŠAČI ZBUNJENI

HEP Plin za siječanj nekima poslao dvije, a RWE ni jednu uplatnicu
Objavljeno 5. ožujka, 2018.

Nije prošlo ni deset dana otkako je iz HEP Elektre stigao dopis da su zbog informatičke pogreške dijelu kupaca dostavljene neispravno izračunane akontacijske rate pa svi oni kojima iznos odstupa od uobičajene rate, postojeću mogu ignorirati i pričekati novu s točnim iznosom.

U to su vrijeme i neki potrošači HEP Plina dobili uplatnicu, i to ne jednu nego dvije! Ono što ih je zbunilo dva su različita logotipa tvrtke na njima, ali i iznosi koji znatno odstupaju jedan od drugoga, kao i različiti datumi roka plaćanja. Za razliku od potrošača HEP Elektre koji mogu ignorirati drugu uplatnicu, Damir Pećušak, direktor HEP Plina, pojašnjava kako obje treba platiti, a razlog “dvostrukih” uplatnica za siječanj je zamjena brojila.

- Potrošač je mijenjao brojilo i na uplatnici s većim iznosom stanje je starog brojila, dok je do kraja mjeseca izračunana potrošnja na novom brojilu i poslana još jedna uplatnica. Kako smo mijenjali logotip tvrtke, tako su stigle dvije naizgled različite, ali u svakom slučaju ispravne i opravdane uplatnice – razjasnio je Pećušak.

A za razliku od spomenutih potrošača HEP Plina, oni koji račune plaćaju u RWE-u, uplatnicu za siječanj uopće nisu dobili!

- Već je i ožujak, a uplatnice za siječanj nema! Neću valjda morati platiti dvije istovremeno? – pita Osječanin Stjepan K.

Iz centra za korisnike RWE-a kažu da su uplatnice poslane sredinom veljače i da je vjerojatno problem u dostavi. Stjepanu K. bit će odmah poslana nova, a ako još neki potrošač također nije dobio uplatnicu, slobodno se može javiti RWE-u. M. Mihelić

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROJEKT GČ NOVI GRAD, DOMA ZDRAVLJA I ŽUPANIJE

Sjenjak dobiva liječničku ambulantu

2

OBILJEŽEN MEĐUNARODNI DAN RIJEKE DRAVE

Regata čamaca od Vodenice
do Kopike, likovna radionica
i fišpaprikaš

3

ODRŽAN MAKETARSKI KUP GRADA OSIJEKA

Izložene vjerne replike povijesnih vozila, zrakoplova i brodova

oglas