Objavljeno 20. veljače, 2018.
Zadnja izvedba u posebnoj ograničenoj ediciji White Art itekako ima što ponuditi
Može se reći da je preobrazba Mercedesa započela predstavljanjem treće generacije A-klase 2012. godine, kada je nova dizajnerska filozofija njemačkog diva oduševila i mlade i stare. Od tada pa do danas svi novi modeli Mercedesa slijedili su stil koji je započeo s tom A-klasom, a koja se vrlo uspješno održala na tržištu čak šest godina – s manjim stilskim redizajnima.
Nova je generacija nedavno predstavljena javnosti i donosi u svijet kompaktnih modela tehnologiju koja je inače bila rezervirana za veće premium limuzine, stoga se očekuje s velikom dozom nestrpljenja.
U međuvremenu itekako vrijedi razmisliti o aktualnom modelu, koji se nudi u ograničenoj posebnoj seriji White Art Edition i po isto tako posebnoj cijeni. Vizualno dotjerana do maksimuma, takva A-klasa neće proći nezapaženo čak ni pored novog modela. AMG kotači i podvozje te ostali stilski detalji, natpis EDITION na bokovima i dvostruki skladno uklopljeni stražnji topovi zaokružuju vanjštinu aktualne A-klase.
Unutrašnjost, također, nije ništa manje upadljiva. AMG sjedala dočekat će vas poput profesionalnog vozača, kao i AMG tepisi i sportski upravljač. Kvaliteta je izrade zapanjujuća. Sve su površine meke na dodir, a na dijelovima prekrivene i alkalntarom, a sveukupan premium dojam svakako podižu i tamniji tonovi koji se rijetko viđaju u kompaktima. Užitku u vožnji pridonosi i savršena vozačka pozicija, a zvučna je izolacija isto tako na razini imena i cijene. Prtljažnik broji 341 litru volumena, dovoljno za kraća putovanja.
Ispod lima kuca provjereni 2,2-litreni Mercedesov dizelaš sa 136 KS, prilično uglađen, štedljiv i spreman podržati agresivniju vožnju kada to želite. AMG ovjes svakako vas često zove na takvu vožnju, a automobil na sve to odgovara jako dobro i izaziva osmijeh na lice. S prosječnom potrošnjom od 5,5 do 6 litara neće vas puno koštati održavanje, stoga je i cijena za tako bogato opremljenu A-klasu u posebnom White Art izdanju održiva. Čujemo da nema još puno komada na lageru pa je bolje da požurite. Zasigurno nećete zažaliti...
Mato PAVLIČEVIĆ
Motor:4-cilindarski, dizelski
Obujam:2143 ccm
Snaga:100 kW/136 KS @ 3600 o/min
Okretni moment:300 Nm @ 1600 o/min
Mjenjač:automatski, 7 brzina
Dimenzije:4292 x 1780 x 1433 mm
Prtljažni prostor:341 l
Maksimalna brzina:210 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h:9,3 s
Potrošnja:4,9/4,0/4,5 l/100 km
Na testu:5,5 l/100 km
Emisija CO2:113 g/km
Cijena:261.904 kn (testni model)
Unutrašnjost mami na sportsku vožnju - AMG sjedala, sportski upravljač i vrlo bogata oprema
136
konjskih snaga isporučuje 2,2-litreni dizelaš
7
stupanjski automatik s dvostrukom spojkom
5,5
litara bila je potrošnja na testu