Učionica
OSUVREMENJIVANJE KOMUNIKACIJE S JAVNOŠĆU

Sveučilište u Osijeku dobilo je službene profile i stranice na Facebooku, Instagramu, Twitteru, Googleu + i LinkedIN-u
Objavljeno 11. veljače, 2018.

U cilju osuvremenjivanja komunikacije s javnošću, u prvom redu s članovima akademske zajednice, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, na inicijativu izv. prof. art. Roberta Raponje, prorektora za umjetnost, kulturu i međuinstitucijsku suradnju, tijekom siječnja 2018. otvorilo je službene stranice i profile na pet društvenih mreža i komunikacijskih platformi.

Nakon utvrđivanja aktualnoga stanja popularnosti i dosega društvenih mreža, odlučeno je kako će se Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku pod navedenim punim nazivom od sada redovito pojavljivati na sljedećim društvenim mrežama i društvenomrežnim aplikacijama: Facebooku, Instagramu (unios1975), Twitteru (@unios1975), Googleu + i LinkedIN-u. Tako će se ubuduće komunicirati sa širokim krugom publike: mlađima, u prvom redu sa studentima, ali i srednjoškolcima kao mogućim budućim studentima, zatim s poslovnim ljudima, visokoobrazovanima i drugom ciljanom publikom. Taj je zadatak bio povjeren doktorandima Snježani Barić-Šelmić i Tomislavu Levaku, asistentima na Katedri za medijsku kulturu Odjela za kulturologiju Sveučilišta u Osijeku, koji imaju veliko praktično iskustvo u marketinškim, promidžbenim i medijskim aktivnostima.

Budući da su u cijeloj Hrvatskoj bile aktualne prijave maturanata za upis u prvu godinu studija putem Nacionalnoga informacijskoga sustava prijava na visoka učilišta „Postani student“ (https://www.postani-student.hr/), prvi korak, proveden od 25. siječnja do 10. veljače, bio je predstavljanje znanstveno-nastavnih i umjetničko-nastavnih sastavnica te njihovih studijskih programa putem poveznica na njihove internetske stranice i #postanistudent, u cilju privlačenja što većega broja maturanata.

Broj društvenih mreža i komunikacijskih platformi širit će se prema potrebi, a objavljivat će se sadržaji u dogovoru s Upravom Sveučilišta u Osijeku i pojedinim sastavnicama. Te aktivnosti, prema riječima izv. prof. art. Roberta Raponje, uvod su u realizaciju plana o stvaranju Ureda za odnose s javnošću Sveučilišta u Osijeku.

Tomislav LEVAK
I Sveučilišni glasnik dobio službenu Facebookovu stranicu

I Sveučilišni glasnik, službeno mjesečno glasilo Sveučilišta u Osijeku, koji od ožujka 2015. godine redovito izlazi u suradnji s regionalnim dnevnim listom Glas Slavonije, modernizirao je svoju komunikaciju s javnošću. Osim tiskanoga izdanja, koje se u pravilu objavljuje svakoga drugoga petka u mjesecu te elektroničko izdanje svakoga broja i poveznice koje se redovito objavljuju na službenim internetskim stranicama Sveučilišta (www.unios.hr) i Glasa Slavonije (www.glas-slavonije.hr), Sveučilišni glasnik odnedavno ima i službenu Facebookovu stranicu. Također, planira se i otvaranje službenih stranica i profila na još nekoliko društvenih mreža.

Možda ste propustili...