Tehno
ADDIKO GRUPA I MICROSOFT

Suradnja za napredno korisničko iskustvo
Objavljeno 9. veljače, 2018.

Addiko Grupa i Microsoft dogovorili su suradnju u području unaprjeđenja korisničkog iskustva klijenata banke preko implementacije Microsoftovih Dynamics 365 tehnoloških rješenja.

Addiko Grupa time je postala prva regionalna bankarska organizacija koja će tijekom 2018. godine na svim tržištima na kojima posluje implementirati moderna Microsoftova rješenja i time svoju digitalnu transformaciju nastaviti fokusirajući se upravo na unaprjeđivanje korisničkog iskustva svojih klijenata.

“Želja za pružanjem bolje usluge klijentima glavni je razlog početka digitalne transformacije, koja podrazumijeva primjenu modernih tehnologija u svim segmentima poslovanja i pružanje dodatne vrijednosti klijentima. U današnjem digitalnom svijetu i najmodernije organizacije moraju svoje poslovne modele prilagoditi promjenama i preferencijama klijenata na način da im osiguramo funkcionalnost, mobilnost, dostupnost 24/7, uslugu i rješenja koja izravno odgovaraju njihovim svakodnevnim potrebama, ali prije svega želimo im pružiti kvalitetno korisničko iskustvo. Bitan dio izgradnje naprednih sustava i osmišljanja novih inovativnih usluga su strateška partnerstva. Naš je cilj suradnjom s Microsoftom, koji je jedan od globalnih lidera u ovom segmentu, i koristeći se najmodernijim alatima koje imaju unaprijediti sve naše sustave i procese, biti učinkovitija te istodobno bolja banka za naše klijente i za naše zaposlenike”, izjavio je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d.

Na temelju provedenih vlastitih i Microsoftovih istraživanja Addiko banka će kroz jačanje internih sustava i poboljšanje procesa dobiti bolji 360º uvid u potrebe klijenata te jednostavnije identificirati njihove želje i osigurati im konzistentno optimalnu uslugu. Ključnu ulogu u tom procesu ima integracija bankarskih sustava koja će kroz raspolaganje relevantnim informacijama od strane svih sudionika u procesu, onih u poslovnicama, korisničkoj službi, u obradi i odobravanju kredita, omogućiti kvalitetnije praćenje klijenata u stvarnom vremenu.

“Upotreba Microsoftovih usluga u oblaku unutar industrije financijskih usluga u snažnom je porastu. Osnažena platformama Azure, Office365 i Dynamics 365 omogućava funkcionalnu integraciju CRM i ERP platformi te omogućava značajno povećanje produktivnosti, korištenje napredne analitike, optimizaciju procesa uz znatno poboljšanje korisničkog iskustva. Nova digitalna platforma, optimizirana s najboljim industrijskim praksama financijske industrije, omogućit će Addiko banci snažan iskorak u poslovanju i digitalnoj transformaciji kroz pružanje učinkovitije usluge i unaprijeđenog korisničkog iskustva postavljanjem korisnika i odnosa s korisnikom u centar bančine digitalne transformacije”, dodao je Ivan Vidaković, direktor za Digitalnu transformaciju u kompaniji Microsoft u regiji Multi-Country srednje i istočne Europe.M.R.

Najčitanije iz rubrike