Novosti
NEKE KOMPANIJE SAME KREĆU U PROMJENE

HIPP, Ferrero i Bahlsen izjednačavaju kvalitetu proizvoda svugdje u EU
Objavljeno 5. veljače, 2018.

Vezani članci

EU DEMANTIRA MINISTARSTVO ZDRAVSTVA

Energetska pića djeci se mogu zabraniti

Europska komisija potvrdila je da su neke multinacionalne kompanije krenule u proces izjednačavanja kvalitete svojih proizvoda kako bi preduhitrile skore zakonske promjene. Povjerenica za zaštitu potrošača Vera Jourova u petak navečer istaknula tri kompanije koje mijenjaju svoje recepte. Jedna od njih je HIPP koji se na to obvezao nakon što su objavljeni rezultati istraživanja hrvatske europarlamentarke Biljane Borzan, izvjestiteljice Europskog parlamenta za različitu kvalitetu hrane, te Hrvatske agencije za hranu, a koji su pokazali da je testirana dječja hrana u Hrvatskoj manje zdrava od one u Njemačkoj.

- Komisija je navela i da se Ferrero obvezao izjednačiti kvalitetu Nutelle u svim zemljama. Nakon mog istraživanja, Ferrero se izjasnio da je kvaliteta Nutelle viša samo u Njemačkoj, a u svim ostalim državama članicama da je jednaka. Sada su ušli u proces snižavanja kvalitete Nutelle u Njemačkoj kako se ne bi doveli u situaciju da opet budu prozvani u istraživanjima. Službeno to objašnjavaju promjenama u lancu opskrbe hranom, ali potrošači u Njemačkoj odmah su to povezali s problemom dvostruke kvalitete i iznimno su nezadovoljni - kazala je Borzan.

Prema njezinim riječima Komisija je također navela Bahlsen, njemačku kompaniju koja proizvodi vafle i kekse, koji su se obvezali da će u svim svojim proizvodima “keksi s maslacem” koristiti isključivo maslac, za razliku od dosadašnje prakse. “Očito je da su neki proizvođači mudro odlučili preduhitriti promjene na kojima radimo u Europskom parlamentu. Pozivam i druge proizvođače da se uključe, a posebice one kojima smo u Hrvatskoj našli najveće razlike poput proizvođača hrenovki Wudy, ili deterdženta Ariel”, ističe Borzan.I.Bošnjak

Možda ste propustili...

SLOVENSKI PREMIJER

Golob vjeruje u Plenkovića

ŠTO JE NA 100.000 ISPITANIKA POKAZAO IZBORNI KOMPAS

Četvrtina ispitanika ne bi glasala za programski im blisku stranku

HRVATSKA NARODNA BANKA

Snažan rast kreditiranja