Novosti
ZAŠTITA PRAVA KORISNIKA

HAKOM riješio više od 1500 sporova
Objavljeno 3. veljače, 2018.

Povjerenstvo za zaštitu prava korisnika pri Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM) prošle je godine riješilo 1558 sporova. Kako stoji u izvješću koje je to povjerenstvo podnijelo Vijeću HAKOM-a, najviše se sporova odnosilo na elektroničke komunikacije, dok je manji broj predmeta vezan uz poštanske i željezničke usluge. Na sjednicama Povjerenstva 2017. godine obrađeno je 1467 predmeta koji se odnose na elektroničke komunikacije, 77 predmeta vezanih uz poštanske usluge i 14 predmeta vezano uz željezničke usluge. “Riječ je o sporovima u svezi s pružanjem javnih komunikacijskih usluga, iznosom zaduženja za pruženu uslugu, kakvoćom pružene usluge, povredom odredaba pretplatničkog ugovora i povredom prava u vezi sa zaštitom pristupa otvorenom internetu, kao i sporovima između korisnika i davatelja poštanskih usluga te sporovima između putnika i željezničkog prijevoznika”, ističe HAKOM. Od ukupno 1467 sporova koji se odnose na elektroničke komunikacije, u njih 669 usvojen je prigovor korisnika, a 343 predmeta okončana su rješenjem. Najučestaliji prigovori korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga odnosili su se na prigovore vezane uz internet-uslugu (smetnje prilikom korištenja usluge) i prigovore vezane uz izostanak bitnih informacija o usluzi (u pravilu se odnose na nerazumijevanje uvjeta i cijene koja je iskazana na zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa). U sektoru poštanskih usluga najviše je bilo prigovora zbog oštećenja odnosno smanjenja sadržaja pošiljke te neobavljene usluge. Većina prigovora između putnika i željezničkog prijevoznika odnosila se na plaćanje dodatka u iznosu od 500 kuna, zbog vožnje bez prijevozne karte, a koji se plaća neovisno o činjenici koja relacija je u pitanju i koji rang vlaka. D.Pav.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana