Ekonomija
BROJ OGLAŠIVAČA VEĆI OD ŠEST MILIJUNA

Prihodi Facebooka skočili za 47 posto
Objavljeno 1. veljače, 2018.

Facebook je u četvrtom lanjskom tromjesečju ostvario prihode od gotovo 13 milijardi dolara, 47 % više nego u istom razdoblju godinu dana prije, a snažno je porasla i dobit najveće svjetske društvene mreže. Prema objavljenom poslovnom izvješću, čista dobit Facebooka dosegnula je u proteklom kvartalu 4,3 milijarde dolara, što je 20 % više nego godinu dana prije. Pritom su prihodi od oglašavanja porasli za oko 50 %, na 12,78 milijardi dolara, pri čemu prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima čine 89 % ukupnih prihoda od oglašavanja, dok su godinu dana prije iznosili 84 %. Kompanija je objavila da više od 70 milijuna tvrtki diljem svijeta održava službenu Facebook stranicu, a više od šest milijuna tvrtki oglašava na Facebooku. Oglašivači već duže vrijeme preusmjeruju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Facebook je jedna od tvrtki koja od toga ima najviše koristi, premda je na mobilnom videotržištu suočen sa žestokom konkurencijom Snapchata i YouTubea, koji također svakodnevno privlače milijune posjetitelja. Analitičari procjenjuju da će u ovoj godini Facebookovi prihodi od oglašavanja dosegnuti 53,8 milijardi dolara, pa će ta društvena mreža biti najveći prodavač oglasa u svijetu nakon Googlea. Prema podacima iz poslovnog izvješća, Facebook je na kraju proteklog tromjesečja imao 2,13 milijardi aktivnih mjesečnih korisnika diljem svijeta, dok je toj društvenoj mreži svakoga dana pristupalo njih 1,4 milijarde, 14 % više nego godinu dana prije. U cijeloj 2017. godini prihodi Facebooka porasli su za 47 %, na 40,65 milijardi dolara, pri čemu je čista dobit kompanije skočila za 56 %, na gotovo 16 milijardi. "Godina 2017. bila je snažna za Facebook, ali i teška", poručio je u izvješću Mark Zuckerberg, izvršni direktor koji je i osnovao Facebook 2004. godine. H

Kompanija je objavila da više od šest milijuna tvrtki oglašava na Facebooku