Ekonomija
NADMAŠENA OČEKIVANJA

Rukometno prvenstvo donijelo 31.000 noćenja
Objavljeno 2. veljače, 2018.

Premda finaliziramo sve podatke i analiziramo postignuto, već sada možemo reći da je Europsko prvenstvo u rukometu EURO 2018 nadmašilo sva, kako hrvatska turistička, tako i naša poslovna, očekivanja na samom početku turističke godine. Pozitivni efekti ostvareni su u svim segmentima – od broja noćenja do broja osoba koji su aktivno pratili EURO 2018 kampanju na Unilineovoj Facebook stranici Uniline Croatia, izjavio je to Ranko Petrović, izvršni direktor Europcara i logistike Unilinea, službene putničke agencije Eura, a ujedno i vodeći čovjek Unilineovog operativnog tima za ovogodišnje najveće međunarodno sportsko događanje u Hrvatskoj. Kako nadalje navodi, poticajna kampanja i nagradni natječaj, kojim je Uniline sretne dobitnike vodio na utakmice u svim gradovima održavanja prvenstva, dosegli su brojku veću od 900 tisuća aktivnih korisnika Facebook i Instagram društvenih mreža.

To je i više nego optimalan učinak, budući da je, prema posljednjim podacima, u Hrvatskoj 1,9 milijuna FB korisnika, a u svijetu više od 2 milijarde. Što se poslovnih efekata tiče, Uniline je u zimskom razdoblju ostvario više od 31 tisuće noćenja, i to u Zagrebu, Splitu, Poreču i Varaždinu, čemu su, između ostaloga, najviše pridonijeli skandinavski, njemački i makedonski navijači. Unilineov operativni tim brinuo se o transferima, prijevozu te smještaju za više od 1200 službenih osoba prvenstva, posebice 500 sportaša iz 16 europskih zemalja, a potom i članova stručnih timova i sportskih dužnosnika pojedinih nacionalnih Saveza, Europske rukometne federacije (EHF), predstavnika medija i sponzora te navijačkih skupina.

“Sukladno dinamici događanja, logistiku je u konačnici obavljalo gotovo stotinu unilineovaca, što turističkih operativaca, što vozača, koji su, pak, na raspolaganju imali flotu od 60 osobnih vozila i kombija te 25 autobusa. Uniline se pokazao kao izvrstan organizator smještaja i transfera, za što je dobio i pohvale od vrha EHF-a. Gledajući prizore švedskih navijača na splitskoj rivi u kratkim rukavima ili norveških kako, pak, ispijaju kavu na suncu na obali Poreča, dalo se lako zaključiti da je sportski turizam sa svoje tri sastavnice - turizmom sportskih događanja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom - još jednom jasno pokazao da može biti jedan od ključnih generatora dolazaka i potrošnje za hrvatsko cjelogodišnje turističko poslovanje”, zaključio je Petrović.V.Tešija

Pozitivni efekti ostvareni su u svim segmentima – od broja noćenja do broja osoba koji su aktivno pratili EURO 2018 kampanju

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana