Ekonomija
NADMAŠENA OČEKIVANJA

Rukometno prvenstvo donijelo 31.000 noćenja
Objavljeno 2. veljače, 2018.

Premda finaliziramo sve podatke i analiziramo postignuto, već sada možemo reći da je Europsko prvenstvo u rukometu EURO 2018 nadmašilo sva, kako hrvatska turistička, tako i naša poslovna, očekivanja na samom početku turističke godine. Pozitivni efekti ostvareni su u svim segmentima – od broja noćenja do broja osoba koji su aktivno pratili EURO 2018 kampanju na Unilineovoj Facebook stranici Uniline Croatia, izjavio je to Ranko Petrović, izvršni direktor Europcara i logistike Unilinea, službene putničke agencije Eura, a ujedno i vodeći čovjek Unilineovog operativnog tima za ovogodišnje najveće međunarodno sportsko događanje u Hrvatskoj. Kako nadalje navodi, poticajna kampanja i nagradni natječaj, kojim je Uniline sretne dobitnike vodio na utakmice u svim gradovima održavanja prvenstva, dosegli su brojku veću od 900 tisuća aktivnih korisnika Facebook i Instagram društvenih mreža.

To je i više nego optimalan učinak, budući da je, prema posljednjim podacima, u Hrvatskoj 1,9 milijuna FB korisnika, a u svijetu više od 2 milijarde. Što se poslovnih efekata tiče, Uniline je u zimskom razdoblju ostvario više od 31 tisuće noćenja, i to u Zagrebu, Splitu, Poreču i Varaždinu, čemu su, između ostaloga, najviše pridonijeli skandinavski, njemački i makedonski navijači. Unilineov operativni tim brinuo se o transferima, prijevozu te smještaju za više od 1200 službenih osoba prvenstva, posebice 500 sportaša iz 16 europskih zemalja, a potom i članova stručnih timova i sportskih dužnosnika pojedinih nacionalnih Saveza, Europske rukometne federacije (EHF), predstavnika medija i sponzora te navijačkih skupina.

“Sukladno dinamici događanja, logistiku je u konačnici obavljalo gotovo stotinu unilineovaca, što turističkih operativaca, što vozača, koji su, pak, na raspolaganju imali flotu od 60 osobnih vozila i kombija te 25 autobusa. Uniline se pokazao kao izvrstan organizator smještaja i transfera, za što je dobio i pohvale od vrha EHF-a. Gledajući prizore švedskih navijača na splitskoj rivi u kratkim rukavima ili norveških kako, pak, ispijaju kavu na suncu na obali Poreča, dalo se lako zaključiti da je sportski turizam sa svoje tri sastavnice - turizmom sportskih događanja, turizmom sportskih uspomena i aktivnim sportskim turizmom - još jednom jasno pokazao da može biti jedan od ključnih generatora dolazaka i potrošnje za hrvatsko cjelogodišnje turističko poslovanje”, zaključio je Petrović.V.Tešija

Pozitivni efekti ostvareni su u svim segmentima – od broja noćenja do broja osoba koji su aktivno pratili EURO 2018 kampanju

Možda ste propustili...

NACIONALNI PČELARSKI PROGRAM

Pčelarima isplaćeno 17,2 milijuna kuna

KREŠIMIR KUTEROVAC, PREDSJEDNIK INCIJATIVNOG ODBORA UDRUGE VELIKIH HRVATSKIH PROIZVOĐAČA SVINJA

Talijanskim su svinjogojcima skrivene potpore povećale prihod na farmama za čak 17 posto

Najčitanije iz rubrike