Zdravlje
SAVJET ZA DOBRU FORMU

Dobro jutro, vježbači: Jutarnje vježbanje pokreće vaš dnevni metabolizam
Objavljeno 29. siječnja, 2018.

Malo tko voli rano buđenje, pa čak i ako je alarm uključen zbog putovanja na godišnji odmor. Topli pokrivači, naime, ulijevaju više povjerenja u ugodu. U većini slučajeva, zapravo, uopće nije problem vježbati ujutro, problem je ustati iz postelje.

Zašto biste trebali vježbati ujutro? Prije svega, jutarnje vježbanje pokreće vaš dnevni metabolizam, kažu na portalu Body. Nastavit ćete trošiti kalorije i tijekom dana, a, osim toga, veće su šanse da ćete biti dosljedni s vježbanjem. Možda ćete imati prenatrpan raspored i nećete stići vježbati navečer, ali ako ste to obavili ujutro, to je već svršena stvar. To vjerojatno nikada nećete jako voljeti (ili, tko zna, možda i hoćete), ali ovi će vam jednostavni koraci pomoći da ustanete iz kreveta i oznojite se. Na početku će vam možda izgledati preteško, ali vaše će se tijelo jednostavno prilagoditi tomu.

1. Pripremite se noć prije

Pripremite odjeću u kojoj ćete vježbati kako biste se mogli presvući čim ustanete. Napunite bocu vodom, pripremite svoj mp3 player, ručnik i sve što biste inače nosili u teretanu. Ako ćete vježbati kod kuće, postavite prostirku i pripremite sve rekvizite.

2. Polako ustanite

Odgodite alarm ako morate. Nekada se vaše tijelo treba aklimatizirati umjesto da odmah ustanete iz kreveta. Popijte šalicu kave i spremite se za desetak minuta. Ako se osjećate prisiljenim na buđenje, tijelo ćete uvrijediti još više. Vaše će vam tijelo samo reći kada je spremno za pokret!

3. Iziđite na zrak

Prošetajte ili trčite vani za promjenu. Drukčiji scenarij i to što ćete udisati svjež zrak pomoći će vam da se lakše motivirate i ustanete iz kreveta. Osim toga, ako već idete van, željet ćete ustati još ranije kako biste vidjeli izlazak sunca.

4. Pokušajte nešto drukčije

Ubacite nove vježbe ili napravite novu playlistu. Kupite novu opremu za trening, a nekada je sve što trebate za novo uzbuđenje promjena mjesta treninga.

5. Mislite na alternativu

Možda želite postati jutarnji vježbač jer ne možete postići želju za treniranjem nakon napornog radnog dana. Kada ugasite jutarnji alarm, pomislite na to kako ćete se cijelog dana dobro osjećati znajući da su vježbe planirane za taj dan već završene. Mislite na to kako je dobar osjećaj ići ravno kući nakon završenog posla.

Dakle, sve je u glavi. Dovoljno naspavano, vaše je tijelo spremno za jutarnje vježbe. Jedino što trebate je sebi reći: Ustani i pokreni se! Jedno je sigurno, osjećat ćete se odlično i pomlađeno, a o vama ovisi hoćete li baš svaki dan trenirati ujutro ili ćete, ipak, nekada trening prebaciti za drugi termin. To ćete odlučiti sami na osnovi vlastitog osjećaja. J.Kn.

Možda ste propustili...

ISTRAŽIVANJE AUSTRALSKIH ZNANSTVENIKA

Brza hrana udvostručuje rizik od neplodnosti

PROLJETNO SUNCE I OPASNOSTI ZA KOŽU

Oprez od prvih sunčanih dana

PREHRANA ISTRAŽIVANJE

Sojino ulje gore je od šećera

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

ALZHEIMEROVA BOLEST

Nove smjernice u definiranju

2

PROLJETNO SUNCE I OPASNOSTI ZA KOŽU

Oprez od prvih sunčanih dana

3

ISTRAŽIVANJE AUSTRALSKIH ZNANSTVENIKA

Brza hrana udvostručuje rizik od neplodnosti