Ekonomija
EUROSTAT:

Svako drugo poduzeće u Uniji koristi bar jedan društveni medij
Objavljeno 23. siječnja, 2018.

Broj poduzeća u Europskoj uniji koja koriste društvene medije u stalnom je porastu, pa je tako u 2017. godini gotovo svaka druga tvrtka koristila takav oblik komunikacije, pri čemu su one iz Hrvatske blago ispod tog prosjeka, pokazuju podatci Eurostata. Naime, u protekloj godini 47 % poduzeća u EU-u, od onih s najmanje deset zaposlenih koja su sudjelovala u istraživanju, koristilo je bar jedan od različitih tipova društvenih medija, što je porast od 17 postotnih bodova u odnosu na 2013. godinu, navodi se u izvješću europskog statističkog ureda. Pritom su najrašireniji oblik takvih medija društvene mreže, poput Facebooka i LinkedIna, čiji udio na razini EU-a iznosi 45 %. Blogove i mikroblogove, primjerice Twitter, koristi 14 % poduzeća, a multimedijalne stranice za dijeljenje sadržaja, poput YouTubea, njih 16 %. Od zemalja članica, najmanji udio poduzeća koja koriste društvene medije zabilježen je u Poljskoj, 27 %, zatim 30 % u Latviji, a 34 % u Bugarskoj. S druge strane, po poduzetnicima koji su aktivni preko društvenih medija prednjači Malta sa 74 %, dok Danska, Irska i Nizozemska bilježe udio od po 68 %, stoji u izvješću Eurostata. U Hrvatskoj udio poduzeća koja koriste najmanje jedan društveni medij iznosi 45 %, jednako kao u Njemačkoj, a blago više nego u Italiji, koja bilježi 44 %. Pritom u Hrvatskoj 41 % poduzeća koristi društvene mreže, blog ili mikroblog njih 7%, a 13 % multimedijalne stranice za dijeljenje sadržaja. Pritom samo jedan tip društvenog medija koristi njih 28 %, a udio onih koji imaju dva ili više tipova takvih medija iznosi 16 %. Također, izvješće Eurostata pokazuje da 71 % hrvatskih poduzeća ima internetsku stranicu, a 39 % njih komunicira i preko internetske stranice i društvenog medija, dok je taj udio na razini EU-a 44 %. H

Od članica EU-a najmanji udio poduzeća koja koriste društvene medije zabilježen je u Poljskoj

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike