Autoglas
VOZILI SMO

Citroen C-Elysee: Dobiješ dosta za malo novca
Objavljeno 23. siječnja, 2018.
U gradskoj vožnji ovaj je automobil energičan i bez ikakvih problema probija se kroz gužvu, a snage ima i na autocesti

Nakon tisuću kilometara slobodno možemo reći kako je Citroen C-Elysee, blizanac Peugeota 301, definitivno, kako se to voli naglasiti, pošten komad automobila za malo novca. Mi smo dobili C-Elyse s paketom opreme Shine BlueHDi 100 BVM čija je cijena 111.275 kn s PDV-om i PPMV-om. S bogatom dodatnom opremom konačna cijena testiranog modela pristojnih je 128.875 kuna.

I ovaj put imali smo prilike testirati C-Elysee na autocesti, gradskoj vožnji i zavojitim cestama u Baranji. U gradskoj vožnji ovaj automobil, ako to treba, energičan je i bez problema se probija kroz gužvu, a snage ima i na autocesti. Do stotke mu treba ispod 11 sekundi, a u kombiniranoj vožnji (gdje se na autocesti vozilo 140 km/h), potrošnja goriva nije prelazila šest litara na 100 km. Morate priznati - pristojna brojka. C-Elyse ne vole samo građani imati u svojoj garaži, vole ga i hrvatski policajci koji su ove godine obnovili svoj vozni park, a upravo su u ovom automobilu pronašli ono što im treba.

Citroën C-Elysée ponajprije je osmišljen kako bi odgovorio na očekivanja međunarodnih tržišta i rezultat je cjelokupnog znanja i umijeća Citroena. On je definitivno namijenjen kupcima koji traže trovolumensku limuzinu koja je istovremeno privlačna i pristupačna. Za razliku od prethodnika ima novi prednji kraj koji je potpuno redizajniran. Novi odbojnik omogućuje mu da stilska obilježja Citroena uklopi u izgled međunarodnih limuzina i da dodatno naglasi status, robusnost i veličinu modela.

Nova prednja maska i kromirani chevroni protežu se sve do svjetala. Svjetla su u potpunosti preoblikovana. Povećana su i u svako od njih ugrađena su dva kromirana krila koja im daju moderan izgled. Usklađenost prednje maske i svjetala povećava dojam širine vozila. Dojmu donjeg dijela odbojnika pridonosi vodoravno položeni ventilacijski otvor koji je usklađen s novim ukrasnim elementima svjetala za maglu. Ti dijelovi automobilu daju bolji vizualni dojam čvrstoće i pridonose njegovoj zaštiti. Naposljetku, novi LED svjetlosni potpis ugrađen je iznad svjetala za maglu radi prepoznatljivosti nove izrazito prestižne prednje maske.

U unutrašnjosti je bogata armaturna ploča s ukrasnom letvicom ispred suvozačeva sjedala dostupnoj ovisno o razini opreme. Svi materijali odabrani su kako bi osigurali profinjenost, robusnost i jednostavno održavanje. Armaturna ploča izmijenjena je kako bi istaknula novi 7’’ tablet osjetljiv na dodir. Tablet osuvremenjuje C-Elysée koji svakako ide u korak s vremenom. Naposljetku, instrumentna ploča osuvremenjena je novim dojmljivim brojčanicima za više osobnosti i jasnoće.

Nudi istinsku ravnotežu za kupce koji su u potrazi za limuzinom koja je ujedno privlačna i pristupačna. Odlikuje se izvanrednim ležanjem na cesti zbog kojeg je svako putovanje udobno, bez obzira na cestu. Kompaktan je izvana, a istodobno straga nudi prostor dostojan većih vozila te prostran prtljažnik od čak 506 litara. Više nego dovoljno!

Milan BUGARIĆ
DODATNA OPREMA

l Kamera za vožnju natrag + pomoć pri parkiranju straga + WLL8 - 7000kn

l Upaljač i pepeljara (isključuje utičnicu 12V) - 300 kn

l Naplatci od lagane legure 16" SAN DIEGO + rezervni kotač smanjenih dimenzija - 3000 kn

l Metalik boja - 3300 kn

l Radio RCC sa 7" tabletom osjetljivim na dodir, sustav za handsfree telefoniranje Bluetooth, USB, Mirror Link/Ipod Out, Car Play, Android Auto (komande za upravljanje ispod upravljača) - 4000 kn.

Motor:Turbodiesel

Obujam:1560 ccm

Broj cilindara:4

Snaga:99 KS pri 3750 o/min

Mjenjač:5 stupnjeva

Potrošnja:6 l/100 km

D/Š/V:4416/1748/1477 mm

Obujam prtljažnika:506 l

Masa vozila:1090 kg

Gume:195/55 R16

Cijena:128.875 kn

Možda ste propustili...

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku